Jump to content

Verzamlen

Wat vinden jullie van het verzamelen?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie van de tags, horseshoes, photo's en oysters

• Leuk, je krijgt er iets leuks voor
      4
    • Gaat ermee door, je krijgt iets maar duurt lang
      9
    • BORING( duurt veel te lang)
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej iedereen,

Mijn poll gaat over het verzamlen van de zogenaamde vernieuwde hidden packages ( tags , photo's, hoeven en oesters), mijn vraag aan jullie is nu wat vinden jullie hier eigenlijk van?

Persoonlijk vind ik ze aan de ene kant wel fijn omdat je er ook gratis dingen van krijgt(wapens) enzo maar over het algemeen zijn ze irritant omdat je er zolang over doet om ze allemaal te kunnen krijgen(250).

Groeten

Geplaatst:

Het is best en leuk en ook nog wat moeilijker dan die Hidden Packages ;) De HP waren best makkelijk en had je zo uitgespeeld :N Bij de Horseshoes en de Oysters enz. duurt dat wat langer :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Het is wel saai, maar je moet het doen voor de 100% dus, het is gewoon even doorzetten, zoals de Hidden Packages, in GTA III en Vice City.

Ook krijg je er hier andere dingen bij, wapens (dat krijg je in GTA III en VC ook), geld (bij Oysters en Horseshoes), en Respect, Sex Appeal en Luck.

Bewerkt: door hanneswasco
Geplaatst:

Ik ga liever lekker een stukje rijden in plaats van al die dingen te gaan zoeken.

Overigens hoef ik geen 100% te halen, Want daar zijn de savegames natuurlijk voor ^_^

Mijn Conclusie: Hidden Packages zijn saai

Geplaatst:

Ik heb gestemd op BORING. Ik ga meestal toch niet voor de 100%, dus ik doe geen moeite om ze te verzamelen.

Geplaatst:

Ik doe het ook enkel voor de 100%. Ik vind de fotos toch wel het leukst, zo heb ik bv die onderzeeer gevonden...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...