Fiegel5 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 ik heb een kleding winkel open de binco maar zijn er nog meer open naar die misie + ik wil graag een pak kan dat alvast bedankt Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Kun je wat duidelijker zijn? Bij welke missie ben je? Een net pak kun je trouwens pas krijgen in de duurdere winkels En de duurdere winkels krijg je als je verder bent Bewerkt: 3 maart 2007 door Steel Dogg Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) ik heb een kleding winkel open de binco maar zijn er nog meer open naar die misie+ ik wil graag een pak kan dat alvast bedankt Pakken kun je kopen in "Didier Shachs" als ik me niet vergis. De vindplaats vind je "hier" Helaas is deze pas beschikbaar na de missie "A Home in the Hills" missie te hebben gespeeld. Bewerkt: 3 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 op je eerste vraag heb ik antwoord: Binco- Open na Nines And AK's Sub-Urban- Open na Nines and AK's Didier Sachs- Open na A Home In The Hills Vraag 2: Een pak kan je kopen bij Didier Sachs of bij Victim. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 De vindplaatsen van alle winkels endergelijke vind je hier Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 hebben ze overal de zelfede kleding Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 nee, er zit verschil in kleding. ook zit er verschil in de aantallen respect, sex appeal ez. die je krijgt. Maar even een lijstje: Binco: Gewone, goedkope kleren. Pro-laps: Sportief Sub-Urban: Gangster, Skater Victim: zakelijke, normale kleren ZIP: dagelijkse kleren. Vooral overhemden. Didier-Sachs: Maatpakken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.