VonLeeuwen Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Hey, Altijd als ikmet michelle (uit de autoschool) wil daten, wil ze wat eten. Dus ik ga, zoals vermeld wordt op wikigta, naar het dichtsbijzijnde glaasje brengen. Maar ze vind het nooit leuk. Wat moet ik doen? Von Leeuwen Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Hey,Altijd als ikmet michelle (uit de autoschool) wil daten, wil ze wat eten. Dus ik ga, zoals vermeld wordt op wikigta, naar het dichtsbijzijnde glaasje brengen. Maar ze vind het nooit leuk. Wat moet ik doen? Von Leeuwen je moet haar niet naar een roze bekertje brengen maar naar een wijnglas, om het simpel uit te leggen. het tekentje vind je hier Bewerkt: 3 maart 2007 door blokcement Reageren
VonLeeuwen Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ah, vreselijk bedankt Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ten eerste kun je "hier" kijken voor de nodige tips. Ook heb ik "hier" een topic gevonden met eenzelfde vraag als jij stelde. Mede wil ik je ook nog bijbrengen dat je natuurlijk altijd een savegame kunt aanvragen. Succes! Reageren
spoeky Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Ik nam haar meestal mee naar de dansclub of naar de bar misty's. Het blauwe is de dansclub. En het rode is de bar misty's. Tip: Rij wel door als je naar de bar of club ga! Want anders gaat Michelle zeuren dat de rit te lang wordt. veel succes verder! Bewerkt: 3 maart 2007 door spoeky Reageren
VonLeeuwen Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 een savegame gaat moeilijk, het gaat over de xbox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.