Dwayne Forge Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Hey ik zou graag dit pak van die gast willen kunnen dragen is dat mogelijk? En verder zou ik ook nog een paar vette nieuwe autos in me spel willen hebben waar kan ik vette autos vinden. Bewerkt: 3 maart 2007 door Online. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Op je eerste vraag heb ik helaas géén andwoord. "Vette Auto's" kun je downloaden op verschillende sites. - Gtainside - GtaGaming - GtaGames Als je wilt weten hoe je de auto's in het spel zet kun je "Deze" tut volgen. Veel succes, Pennywise Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Op je eerste vraag heb ik helaas géén andwoord."Vette Auto's" kun je downloaden op verschillende sites. - Gtainside - GtaGaming - GtaGames Als je wilt weten hoe je de auto's in het spel zet kun je "Deze" tut volgen. Veel succes, Pennywise Dankje voor mijn 2de vraag. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 misschien dat zijn bovenkant te koop is bij Pro-Laps, die hangt daar namelijk in de rekken. Reageren
spoeky Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Hey ik zou graag dit pak van die gast willen kunnen dragen is dat mogelijk? Volgens mij is dat niet mogelijk. Ik heb dat pak volgens mij wel eens in Pro laps of Sub Urban zien hangen in de winkel zelf. Maar als je bij de paskamer kleding ga kopen kan je die niet kiezen. Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Sorry hoor, maar hier kan ik me aan ergeren. Vooral aan die tweede vraag dan. Ben je nou echt te lam om even met google te zoeken? 2 seconden Google , zo'n moeite is dat toch niet? En je kunt alleen auto's toevoegen (modden) als je v1, als je v2 hebt kan dat niet, die is er op beveiligd. Dat is ook echt klote, zelfs trainers en carspawner werken niet. * DJ Vincento had een moord gedaan voor een carspawner of trainer die ook op versie 2 werkte. Bewerkt: 3 maart 2007 door DJ Vincento Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik heb het even voor je nagekeken. het is niet te koop in de winkels van san andreas. Wel zou je even kunnen zoeken naar de kledingmods via google. Misschien zit hij daar wel bij. Anders kun je bij onze modding room terecht, misschien kunnen ze hem daar voor je maken. Gr, Pennywise Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik heb het even voor je nagekeken. het is niet te koop in de winkels van san andreas.Wel zou je even kunnen zoeken naar de kledingmods via google. Misschien zit hij daar wel bij. Anders kun je bij onze modding room terecht, misschien kunnen ze hem daar voor je maken. Gr, Pennywise Ok dankjewel ik zal eerst ff gaan googelen en als ik het niet kan vinden zal ik naar het modding room gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.