Jump to content

veel auto's uit de film scareface zitten ook in SA (en VC)

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gister scarface gezien en op gegeven moment zag ik een Sabre. daarna ben ik gaan kijken welke auto's er nog meer ""duidelijk"" van SA in zaten welke ik gezien heb

Sabre

Savanna

greenwood

comet

een auto met de texture van een oceanic (die was weer nie duidelijk maar heb ik wel gezien)

esperanto

remington (zonder dak)

en een lijkt erg op een hustler hustler

is jullie dit al een keer opgevallen?

en was dit al bekent.

en zal rockstar uit de film scareface echt auto's hebbe gehaald of was dit puur toeval?

Geplaatst: (bewerkt)

De auto's in GTA San Andreas zijn soms afgeleid van een bestaande auto, alleen hebben ze een andere naam. Dus het zou heel goed kunnen dat jij in de film 'Scarface' een auto gezien hebt die in GTA San Andreas zit. Niet alle auto's zijn echt gebaseerd op bestaande auto's, maar de meeste wel. Op deze pagina van WikiGTA staan alle voertuigen. Als je op een voertuig klikt zie je een onderdeel 'Gebaseerd op:' staan, daar staat de echte naam van de auto IRL op.

Zoals jij zegt, is een Sabre ook afgeleid van een bestaande auto. Namelijk een '78 Oldsmobile cutlass, deze wagen heb jij waarschijnlijk in de film gezien. :)

Edit: Post is door een probleem op het forum veel te laat gepost...

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst: (bewerkt)

ik weet dat alle auto's uit het echt komen. maar zouden ze express auto's uit scareface er in gedaan hebben omdat ze zo snel auto's hadden.

@ online klopt wel deels , scarface speelt ook af in miami, maar VC lijkt er ook erg op omdat het ook in Miami afspeelt.

Bewerkt: door Sseb
Geplaatst:
ik weet dat alle auto's uit het echt komen. maar zouden ze express auto's uit scareface er in gedaan hebben omdat ze zo snel auto's hadden.

@ online klopt wel deels , scarface speelt ook af in miami, maar VC lijkt er ook erg op omdat het ook in Miami afspeelt.

Ja het is ook expres gedaan omdat het gebaseerd is op Scarface.

Geplaatst:

Ja het is ook expres gedaan omdat het gebaseerd is op Scarface.

daar ben ik het met je eens :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...