CJ_ Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 wie wilt alsjebliiiieft de vliegschool halen hoeft geen goud ofzo, als ik maaar verder kan missies: vliegschool cheats: nee versie: 2 GTASAsf1.b
BaasB Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) wie wilt alsjebliiiieft de vliegschool halen hoeft geen goud ofzo, als ik maaar verder kanmissies: vliegschool cheats: nee versie: 2 Vooruit dan maar, omdat je het zo lief vraagt. EDIT: Ik heb de Vliegschool (Learning to Fly) voor je gehaald. Beloning: Respect + Ik heb alle onderdelen die je nog niet gedaan had, natuurlijk sowieso gedaan. Maar ik heb ook de onderdelen die je al wel gedaan had, even op goud uitgespeeld (het kostte me toch maar 2 minuten tijd om die onderdelen even op goud te halen). Dit zijn de scores op alle onderdelen: Takeoff: Gold (100%). Land Plane: Gold (100%). Circle Airstrip: Gold (100%). Circle Airstrip And Land: Silver (95%). Helicopter Takeoff: Gold (100%). Land Helicopter: Gold (100%). Destroy Targets: Silver (95%). Loop-The-Loop: Gold (100%). Barrel Roll: Gold (100%). Parachute Onto Target: Gold (100%). De onderdelen Circl e Airstip and Land en Destroy Targets heb ik op zilver gehaald, voor de rest alles op goud. Die twee onderdelen kun je dus zelf nog een keer proberen op goud te halen. Je krijgt nu nieuwe missies bij het vliegtuig tekentje. Ik heb het over dit tekentje: Je kunt er meteen mee aan de gang, want ik heb in de Abondoned AC Tower in Verdant Meadows gesaved, en dat is waar de missies beginnen. Als ik me niet vergis, krijg je wel eerst een telefoontje, pas dan kun je die missies gaan doen. Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd (behalve de raketten die je in de helicopter oneindig had tijdens het vlieg onderdeel Destroy Targets), ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Overige: Je hebt nu toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro, en Las Venturas. Verder spawnen de Rustler en de Stuntplane nu voortaan op je vliegveld, als beloning voor het feit dat je alle onderdelen op minimaal brons en minimaal zilver hebt gehaald. Veel succes en plezier verder met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post. GTASAsf1.b Bewerkt: 3 maart 2007 door BaasB
Recommended Posts