Jump to content

Vooroverbuigen op motor.

Recommended Posts

Geplaatst:

Eejj forumgenootjes! :bonk:

Als ik voorover wil buigen op een motor, door heel snel achter elkaar pijltje naar voren in te drukken. Lukt het niet.

Ik heb ook al de vaste toets W gebruikt maar die lukte ook niet. Hopelijk kunnen jullie me helpen. :Y

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Geplaatst:

Als ik voorover wil buigen op een motor, door heel snel achter elkaar pijltje naar voren in te drukken. Lukt het niet.

Ik heb ook al de vaste toets W gebruikt maar die lukte ook niet. Hopelijk kunnen jullie me helpen. :Y

Dit moet gewoon lukken hoor. Maar je moet niet snel achter elkaar. Gewoon ingedrukt houden. Na 1 seconden komt er wel beweging in. Snel achter elkaar heeft alleen nut tijdens zwemmen, rennen, fietsen en de sportschool.

Succes :tu:

Geplaatst:

Dit moet gewoon lukken hoor. Maar je moet niet snel achter elkaar. Gewoon ingedrukt houden. Na 1 seconden komt er wel beweging in. Snel achter elkaar heeft alleen nut tijdens zwemmen, rennen, fietsen en de sportschool.

Succes :tu:

Snel achter elkaar heeft zeker zin op de motor.

Als je de W ingedrukt houd ga je staan op de motor. En als je hem achter elkaar indrukt leun je naar voren en gaat je motor sneller.

Geplaatst:

je moet niet W indrukken , maar de toets waardoor je gaat staan op de motor.

die moet je heel snel indrukken. en dan ga je voorover buigen en ga je sneller ;)

Geplaatst:
je moet niet W indrukken , maar de toets waardoor je gaat staan op de motor.

die moet je heel snel indrukken. en dan ga je voorover buigen en ga je sneller ;)

Dat is bij de meeste de "W".

Omdat bij alle andere GTA's de pijltoetsen worden gebruikt om je auto en je personage te besturen, veranderen de meeste dit bij san andreas.

Ook veranderen ze de toetsen die normaal w,a,s en d zijn naar de pijltjes. Zodat je de besturing van vice city en GTA3 krijgt. Vele vinden dit een stuk prettiger gamen. Vandaar dus de W, ipv ^.

Geplaatst:

Ik speel gewoon met WASD wat ik persoonlijk stukken prettiger vind vanwege de afstand tussen mijn beide handen. Maar over het vooroverbuigen op de motor; allereerst moet je even de standaard controls instellen. Als je nu op een motor zit geef je gas met 'W'. ALs je nu pijltje naar voren indrukt zal CJ van houding veranderen en via de lig-stand gaan staan. Zodra CJ de ligstand heeft aangenomen laat je het pijltje los en CJ zal weer een beweging terug maken richting de zit-stand. Wacht niet te lang met het weer indrukken van het pijltje om het weer van houding te laten veranderen. Als je het pijltje te snel achterelkaar indrukt wil het zijn dat CJ nog niet eens in de lig-stand is aangekomen of je hebt het pijltje alweer losgelaten. Ongeveer elke halve seconde op pijltje naar voren drukken moet voldoende zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...