Blink Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Sinds ik Internet Explorer 7.0 op mijn PC heb geinstalleerd kan ik geen filmpjes op YouTube meer bekijken. Hiervoor moet ik FireFox 2.0 gebruiken. De nieuwste flashplayer is geinstalleerd op mijn PC maar toch blijf ik de melding houden dat ik de nieuwste moet downloaden. Iemand enig idee wat ik aan dit probleem kan doen? Blink Reageren
W1ckeD Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Hmm, ik heb net toevallig IE7 geinstalleerd en ik heb geen problemen met filmpjes op YouTube. Ik zal ff voor je zoeken of ik er wat over vind. Reageren
Marius Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Als je naar http://www.adobe.com/shockwave/download/tr...mcom/flash.html gaat en daar de Flash Plugin installeerd dan moet alles weer naar behoren werken. Het probleem komt dan waarschijnlijk ook doordat Internet Explorer 7 nog geen Flash Plugin geïnstalleerd heeft omdat het later geïnstalleerd is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.