Jump to content

Wat verwachten jullie van de trailer?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal. Veel topics over GTA IV en 1 over de trailer. Maar wat verwacht jij ervan? Daar bedoel ik mee, hoelang denk je dat het filmpje duurt, zie je personages of alleen omgevingen, zie je functies en meer van dat soort dingen.

Zelf verwacht ik naast het filmpje ook nog meer informatie. Zelf denk ik ook dat we de sfeer, jaartal en hoofdpersoon te weten/zien krijgen. Voor de rest kan ik bijna niet wachten.

Nu jullie :dans:

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• superbassie

5

• Pennywise The Clown

4

• gta_rulez

4

• Mister.X

3

Geplaatst:

Ik denk zelf ook dat we de hoofdpersoon te zien krijgen. En natuurlijk ook een stuk van de omgeving. Misschien doen ze ook de functies laten zien. En misschien stukken van missies. Maar daar is het denk ik te vroeg voor.

Maar ik kan bijna niet wachten :cya:.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat in "al" die topics over de trailer word gepraat. En waarover zullen ze het anders hebben dan de verwachtingen.

Ik weet zeker dat dit topic ideaal geschikt is voor ieder's verwachtingen.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

ik denk dat ze geen functies laten zien omdat ze dat nog nooit bij een trailer gedaan hebben

alleen welke voertuigen.

Maar het kan ook weeer wel omdat het nu helemaal nieuw is.

Omgeving laten ze zien personages.

En ik hoop dat hij heel lang duurt ! :puh:

Geplaatst:

-Duidelijk beeld van landschap en omgeving.

-Eenigsinds duidelijk wat het uiterlijk is van de nieuwe plaats.

-Wat het nieuwe concept nou precies geworden is.

-Of gtaIV echt de naam is en wat dan de naam van de stad is.

-Voorproefje van een missie/Missie filmpje.

Geplaatst:

De landschappen, de personage's rond de hoofdpersonage.

De mensen die op straat lopen, de gebouwen, en een paar ontplofingen of mensen die schieten.

Het filmpje zal volgens mij ook niet lang duren, misschien 50 seconden of zo...

Geplaatst:

Ik denk dat we vanaf de eerste frames eindelijk zullen weten in welke setting GTA IV zich zal afspelen, maar ik vermoed nog steeds dat het een soort chinese masdaadmilieu-setting zal zijn. Ook denk ik dat we een glimp zullen kunnen opvangen van de graphics...

Laat maar komen die trailer :eten:

Geplaatst:

Ik verwacht niet zo heel veel van die trailer, maar ik hoop wel dat we het hoofdpersonage gaan zien en een stuk van de wereld v. gta 4. Maar missies enzo. denk ik niet dat er al gaan inkomen, ik hoop natuurlijk van wel. Ik denk wel dat er zeker een stukje gaat inkomen dat iemand een Drive-By ofzo doet, of dat iemand overhoop wordt geschoten.

Ik verwacht een flits te zien van wat personage's maar dat je niet kan weten wie de hoofdpersoon nou is.

Ik verwacht de naam van de stad.

Ik verwacht de stad(steden) zelf.

Ik verwacht dat we zien hoe iemand neergeknald word.

Ik verwacht een Drive-By

Ik verwacht wat te zien van Gangs (als die erin zitten) Of Empire Building (als dat erin zit)

Greetz Da Phoenix :bier:

Edit: Ik verwacht dat hij rond de 1 minuut duurt

Ik verwacht dat we ongeveer gaan weten welke tijd het zich afspeelt (in andere gta trailers gebruikten ze muziek ook uit die tijd waarneer het zich afspeelde)

Bewerkt: door Da Phoenix
Ik verwacht een flits te zien van wat personage's maar dat je niet kan weten wie de hoofdpersoon nou is.

Ik verwacht de naam van de stad.

Ik verwacht de stad(steden) zelf.

Ik verwacht dat we zien hoe iemand neergeknald word.

Ik verwacht een Drive-By

Ik verwacht wat te zien van Gangs (als die erin zitten) Of Empire Building (als dat erin zit)

Greetz Da Phoenix :bier:

Edit: Ik verwacht dat hij rond de 1 minuut duurt

Ik verwacht dat we ongeveer gaan weten welke tijd het zich afspeelt (in andere gta trailers gebruikten ze muziek ook uit die tijd waarneer het zich afspeelde)

Je haalt me de woorden uit mijn mond ;)

Denk maar is aan de trailer van gta sa

Bewerkt: door BigT
Geplaatst:

Ik hoop dat de trailer veel mooie beelden brengt waarop duidelijk veel details te zien zijn, dat is het enige wat ik van de nieuwe GTA verwacht. Het moet mooi en gedatialleerd zijn. Want daar ontbreekt het een beetje aan bij de GTA reeks, en met de kracht van de PS3 moet dat zeker te doen zijn. Ook hoop ik dat er een beetje nieuwe gameplat naar voren komt. En of we de hoofd-persoon te zien krijgen. _O_

Geplaatst:

Ik verwacht eigenlijk dat ze niet heel veel laten zien, ik denk gewoon wat korte flitsen van gameplay en daarna het logo en "Grand Theft Auto 4, coming october 2007. This product has not yet been rated."

Offtopic: Misschien mogen we hem straks wel helemaal niet meer spelen. Klik :clown:

Geplaatst:
Offtopic: Misschien mogen we hem straks wel helemaal niet meer spelen. Klik :clown:

Ach, ze verbieden maar wat raak, deze game zal gespeeld worden, hoe dan ook :clown: games die verboden worden, worden juist populair.

En die trailer tja ... we gaan iig zien in welke tijd het zich afspeelt en hoe het er ongeveer uit gaat zien (ik verwacht een teaser filmpje, dus mooiere graphics dan de game). En dat is ook het enige wat mij interesseert. Verhaal, hoofdpersoon ed. kan me niet schelen. :dans:

Geplaatst:

Ik verwacht veel van GTAIV :Y Daarom vindt ik dat ze een goed beeld moeten geven in de trailer. Geen mobiel maar een normale duidelijke beeld. Daarnaast wil ik dat ze veel mogelijkheden van het spel in de trailer stoppen ;) Het is een spel voor op de Xbox360 en PS3 dus verwacht ik ontzettend veel :eten:

Geplaatst:

Je hoort een soundtrack, flitsende beelden van auto's en motoren, stemmen uit het spel, de hoofdpersoon zie wat schieten en rijden, politiewagens en dat soort dingen. Voor GTA 4 zijn mijn verwachtingen trouwens nog nooit zo hooggespannen geweest, hopelijk kan mij PC het aan.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...