Jump to content

Wat verwachten jullie van de trailer?


White Gold

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • superbassie

    5

  • Pennywise The Clown

    4

  • gta_rulez

    4

  • Mister.X

    3

Moet je nu even de klok van Windows vooruit zetten naar 31 maart ofzo en dan naar gta4.com gaan. Dan kom je op index2.html. Nog niet ingevuld natuurlijk. Maar het is dus wel degelijk tijdgeschakeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je nu even de klok van Windows vooruit zetten naar 31 maart ofzo en dan naar gta4.com gaan. Dan kom je op index2.html. Nog niet ingevuld natuurlijk. Maar het is dus wel degelijk tijdgeschakeld.

Inderdaad.. Hij telt af en je word automatisch doorgeschakeld naar de trailer om 12 uur snachts. Zoals hierboven kun je dit testen door de tijd van je pc (rechtsonder) even aan te passen naar 30 maart.

Link to comment
Delen op andere websites

denk dat het een reclame filmpje wordt met een paar wilde agtervolgingen en heftige explosies,

maar hoop dat er te zien is wat voor steden het zijn dar ben ik wel benieuwd naar

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk duurt trailer langer dan één minuut :D want bij al die trailers als hun game nog niet uit is maar als ze een trailer releasen dan duurt meestal 1 minuut .

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat je de hoofdrolspeler niet gaat kunnen zien want bij al die andere is dat ook zo, je ziet hen alleen in auto's of op motors maar ik denk niet dat je hem al kunt zien op straat lopen of zo !!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk trouwens ook niet dat je ingame features ziet, en dat je net als SA alleen een paar beelden ziet..

Zou wel teleurstellend zijn trouwens :-(:duh:

Bewerkt: door Mark B.
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zal je vanzelf wel wat dingen herkennen, bekende gebouwen ofzo, bijvoorbeeld dat je de Big Ben ziet of Het Witte Huis of Het Vrijheidsbeeld. Bij het San Andreas filmpje herkende ik meteen de Golden Gate Bridge, Las Vegas en die puntige dingen,kunstwerken ofzo en het Hollywood sign uit Los Angeles.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...