Jump to content

Wat verwachten jullie van de trailer?

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kan misschien wel zien of het een arme of een rijke buurt is,

meestal is het een arme buurt waar veel problemen zijn.

Het komt niet vaak voor dat de trailer eerder uitkomt dan de sreenshots

R* heeft het allemaal goed verborgen kunnen houden

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• superbassie

5

• Pennywise The Clown

4

• gta_rulez

4

• Mister.X

3

Geplaatst:

Maar wat ik wel vreemd vind hé, er werken zoveel mensen aan GTA IV en er is helemaal niemand die iets uitlekt erover? Of toevallig op een feest wat teveel op heeft en er iets over vertelt?? Vind het namelijk wel knap dat ze allemaal hun mond erover houden :puh:

Geplaatst:

Ik hoop idd ook dat we de stad te zien krijgen, mischien wel weer een hele staat :eten: En dat je een beetje een overzicht krijgt over de game wat je kunt verwachten! Als de trailer uitkomt, komt ie dan ook al op TV?

Geplaatst:

Hopelijk gaan ze kunnen maken dat er geen hackers lijk de vorige keer gta sa handen gehackt van hun site of iets had ik gelezen dat het toen voor 2 maanden of 3 maanden voor de release al te downloaden was :D

Geplaatst:

Op rockstar.com/IV staat de countdown, maar dit zonder het woord Trailer erboven... Zou er meer te zien zijn op de doorlinkpage die er na de countdown komt???

Geplaatst:
Op rockstar.com/IV staat de countdown, maar dit zonder het woord Trailer erboven... Zou er meer te zien zijn op de doorlinkpage die er na de countdown komt???

lijk me wel logisch ofniet dan? :bonk:

Geplaatst:

Ik ben eigenlijk erg bang dat het filmpje van GTAIV een vervroegte 1-Aprilgrap is! (het zal wel niet, maar je weet maar nooit)

Anyway, ik hoop echt dat de engine erg mooi is en dat het personage mij een beetje aanspreekt. Ik ben erg benieuwd wat R* ervan maakt!

Geplaatst:
Ik ben eigenlijk erg bang dat het filmpje van GTAIV een vervroegte 1-Aprilgrap is! (het zal wel niet, maar je weet maar nooit)

Anyway, ik hoop echt dat de engine erg mooi is en dat het personage mij een beetje aanspreekt. Ik ben erg benieuwd wat R* ervan maakt!

Het is geen 1 april grap ;) dat zou namelijk ongelooflijk stom zijn van Rockstar, om er eerst een hele hype omheen te laten onstaan en dan doodleuk zeggen dat het een 'grapje' was. Daar zullen ze geen vrienden mee maken..

Geplaatst:

Het is geen 1 april grap ;) dat zou namelijk ongelooflijk stom zijn van Rockstar, om er eerst een hele hype omheen te laten onstaan en dan doodleuk zeggen dat het een 'grapje' was. Daar zullen ze geen vrienden mee maken..

Ach, je moest 1 april eens op het forum mee maken... :D

Geplaatst:

ik hoop echt dat we te zien krijgen hoe groot het hele land nu zal zijn, ik hoop op een groter land dan SA, want ik hou ervan om met b.v. een racemotor door het hele land te cruisen en m'n bikeskill omhoog te krijgen!! aaargh deze 2 dagen worden te spannend ...

Geplaatst:

Ej, check wat op gtagaming.com stond:

"I received an email from the Rockstar mailing list today, as I'm sure many of you have as well, in regards to GTA:IV. It was a reminder that the trailer will be released Thursday, March 29, at 6:00 PM EST. At the bottom of the email were the words "Things Will Be Different". What does this mean? Does it mean it will be online for once? Does it mean it's a different kind of setting, or story line? What can be expected? It sounds very, very intriguing and I hope everyone is extremely excited for the release of the GTA:IV trailer next week!"

Things Will Be Different

Wat zullen ze ermee bedoelen???

Geplaatst:

Ik denk dat ze bedoelen dat er dingen gaan veranderen. Ik verwacht wel een likkebaardend strakke trailer eigenlijk. Eentje die je 10x achter elkaar gaat bekijken.

Geplaatst:

ik verwacht dat ze een view laten zien van boven de stad, zodat je een beetje een idee krijgt van hoe groot het is (tenminste, dat hoop ik, want het zou echt vet zijn als IV groter word dan SA) en verder een paar nieuwe wagens, en wat characters misschien :eten:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...