Jump to content

Wat verwachten jullie van de trailer?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik denk dat we vooral de (hopelijk) mooie graphics zullen zien. met veel landschappen en gebouwen :eten:. we zullen waarschijnlijk ook wat voertuigen zien. maar het hoofdpersonage denk ik niet :duh:

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• superbassie

5

• Pennywise The Clown

4

• gta_rulez

4

• Mister.X

3

Geplaatst:

Ik hoop niet dat hij ge pre-rendered is, maar dat het ingame footage is.

Ander heb je niet zo super veel aan de trailer :duh:

Geplaatst:

volgens mij gaan we de hoofdpersonage zien.en zien waar hij vandaan komt en dan gebeurt er iets spannends ,hij wordt opgebelt om te horen dat er een dierbare in gevaar is en dan wat reclame en de credits ^_^^_^:Y:D:klap::cab:

ik wacht nog 9 uur en 50 min

op DE TRAILER

Geplaatst:

haha het jaartal zullen we snel weten ^_^

daalijk is het in d e toekomst dat zou pas grappig zijn :tu:

of een stukje in de toekomst nog beter want dat sinc-fction gedoe hou ik nii van

ook al is batlefiel 2142 wel leuk :dans:

Geplaatst:

ik hoop dat ze laten zien hoe groot het land is, daar ben ik toch wel het nieuwschierigst over

Geplaatst:

Ja 2010 ofzo. Want dan kunnen ze ook shit erbij verzinnen wat er zogenaamd gebeurt is

Geplaatst:

Ik denk dat hij ongeveer zo'n 1 minuutje gaat duren en dat we het land te zien krijgen!

Rivel

Geplaatst: (bewerkt)

De trailer zal denk ik niet zo lang duren. ''slecht 1 minuut''.

Verder zal de trailer de hoofdpersoon, land, omgeving bevatten denk ik. :bier:

En dan op het einde van de trailer de oude bekende gezegde: GrandTheftAuto IV coming soon october 2007. :klap:

zoiets. Maar ik denk dat dit de opening is naar meer informatie van de nieuwe Gta!:) die eraan komt natuurlijk!:puh:

Bewerkt: door MrGrandtheftauto
Geplaatst:

Je moet gwn de vorige trailers kijken allemaal hetzelfde zo kan je al zien hoe

het er uit gaat zien die trailer , gwn wat personages , wat nieuwe functies , voertuigen , paar gebouwen en landschap

mannetje die staat te schieten en dan is tie afgelopen denk ik :klap:

Geplaatst:

Als je naar de vorige trailers kijkt duren ze 2 tot 3 minuten enzo denk ik het ook bij GTAIV

4 uur en 20 min. en dan weten we meer! :eten: * lijk net dat ik honger heb :puh:

Geplaatst:

Verwacht niet teveel,,, het word geen gameplay trailer of iets dergelijks! Ze laten alleen beelden zien die de game vanuit een zo mooi mogelijk standpunt laten zien!

Dus eventjes een close up van een straat,, het weer! Draw distance,, en dan einde trailer!

We zijn nog lang niet Okt/Nov dus zullen ze de spanning nog wel wat willen opbouwen!

En zeg nu zelf worden Trailers altijd met zoveel bombarie aangekondigd? Dus verwacht een trailer die hellemaal marketing gericht is en die goed voorbereid is om zoveel mogelijk kritiek aan de kant te houden!

LAAT MAAR KOMEN DIE TRAILER,, k ben benieuwd! :eten::eten:

Geplaatst:

Wat we verwachten van de trailer... ja dat klinkt nu logisch... de trailer is online sinds vannacht. Dus nu moet je niks meer verwachten. ;) Dus ik denk dat dit topic wel opslot kan.

Niet eens met een slotje? ---> Stuur mij een PB.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...