pc_peters Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 (bewerkt) Kan ik weten hoe laat het is in het spel. Is best handig, voor die missies die je tussen 22:00 en 6:00 moet doen. Vaak als het donker is, en ik van plan ben er naartoe te gaan, is het namelijk alweer licht als ik daar aankom. Kan dit? Ik heb 'n horloge gekocht bij zo'n zaak, maar ik weet niet hoe ik daarop kan kijken. Bewerkt: 25 november 2004 door pc_peters Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 bovu in de hoek van je beeld staat de tijd net zoals bij vc <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Omg. Op je H.U.D kijken. Als hij uitgeschakeld is, druk op Start, ga naar Display, en daar moet iets staan met Radar & nogwat. Zorg dat alles aanstaat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pc_peters Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Ok...thanks Se7en. Die stond bij mij idd niet aan, anders had ik 't ook wel gezien rechtsboven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pc_peters Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Het is wel gelukt, maar nog één vraag. sorry dat ik niet zo'n kenner ben, maar wat bedoel je precies met H.U.D.? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ... Omg ... zoek het maar is wat het betekend ;D is 2 minuten werk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pc_peters Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Huh? Bedoel je dit tegen mij. En waar slaat dat ...omg... nou weer op? Ik las in de forum regels dat je Nederlands moest praten. Betekent is met een T Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Het is wel gelukt, maar nog één vraag. sorry dat ik niet zo'n kenner ben, maar wat bedoel je precies met H.U.D.? HUD staat voor Head Up Display. Dat is informatie die over het beeld van het spel wordt gelegd. Dus de tijd, welk wapen je hebt e.d. (al de info recht boven in je scherm) valt onder de HUD. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Omg is nederlands of engels maar ja 1 vraagje had je het zelf uit gezet?? of niet? :gtasign: :gtasign: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Nee staat automatisch aan als je het spel er voor het eerst in doe en ga spelen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pc_peters Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Zou kunnen. Heb een beetje met die instellingen lopen kutten. Komt doordat ik in het begin dat dat die tijd rechtsboven info was over hoe lang ik aan 't spelen was, aangezien elke sec. één minuut is. Daar had ik geen behoefte aan, dus heb ik dat geprobeerd weg te krijgen. Dat lukte, maar toen kon ik niet meer zien welk wapen etc. Nouja, hoop gedoe, maar nu is 't weer ok. Dank voor de hulp. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 problem solved, topic closed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts