Jump to content

Wanneer oneindig kogels

Recommended Posts

Geplaatst:

Wanneer oneindig kogels ?

toen ik bij een vriend was had hij 70 % en oneindig kogels

dus wanneer en waar krijg je het?

Geplaatst:

Oneinidge kogels krijg je alleen als je 100% hebt behaald in het hele spel. Vanaf dat moment kunnen je kogels niet meer opraken. Je kunt ook zoveel kogels van een bepaald wapen verzamelen dat er geen nummers meer bijstaan. Dan moet je meer dan 9999 kogels hebben. Nu zie je niet dat er munitie afgaat, maar als je lang genoeg blijft schieten zal dat weer zichtbaar worden.

Geplaatst:

Je kan ook oneindig kogels krijgen door de Ammu-Nation in te gaan en de schiet training te starten. Dan beeindig je gauw de schiet training. En dan zie je dat je van sommige wapens 2 keer zoveel kogels hebt. Herhaal dit trucje een aantal keer en dan zul je zien dat er geen cijfertjes meer bij sommige wapens staan. Je hebt dus dan oneindig kogels. Maar let op niet elke Ammu-Nation heeft een schiet training baan. :)

Geplaatst:
Je kan ook oneindig kogels krijgen door de Ammu-Nation in te gaan en de schiet training te starten. Dan beeindig je gauw de schiet training. En dan zie je dat je van sommige wapens 2 keer zoveel kogels hebt. Herhaal dit trucje een aantal keer en dan zul je zien dat er geen cijfertjes meer bij sommige wapens staan. Je hebt dus dan oneindig kogels. Maar let op niet elke Ammu-Nation heeft een schiet training baan. :)

Als er geen cijfertjes meer onder je wapen staan betekend het niet dat je oneindig veel kogels hebt.

Er kunnen gewoon niet meer dan 4 cijfers staan. Als je eventjes schiet zit je zo weer in de 9000.

Overigens, als je 100% hebt uitgespeeld komen er alleen maar kogels bij he, als je schiet.

Ik dacht dus he ik ga mn migigun even naar 10000 schieten, toen had ik 500 kogels geschoten, schiet ie opeens weer 500 kogels terug in aantal! Dus het werkt maar voor 1 magazijn, dat is het maximale dat je erbij kan krijgen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...