kwaakje Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Hey, Ik wil graag dat muziekje van clucking bell donwloaden als dat ergens kan, ik heb deze site wel gevonden, www.cluckinbellhappychicken.com, maar ik wil allleen het muziekje, Alvast bedankt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Het muziekje van de Clucking Bell kun je volgens mij niet downloaden. Dat hebben ze speciaal voor GTA San Andreas bedacht. Ik kan het fout hebben. Maar ik was er ook een keer naar opzoek. Maar kon ook niets vinden. Succes nog. Reageren
kwaakje Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 oke, bedankt voor je reactie Reageren
Advancegta Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Heel toevallig heb ik dit reclame stukje wel voor je. Het stamt ergens uit 2005 en ik heb er nooit iets mee gedaan maar ik had het nog wel. In mijn bijlagen mag ik maar maximaal 1MB gebruiken. Echter was het muziekje iets grote namelijk 1.11 MB. Echter heb ik geen zin in Rapidshare en daarom heb ik de laaste zin weggehaald met Windows Movie Maker. Dat houdt in dat de zin 'If you enjoy it, the chicken didn't die invaded' weg is. Nu is het bestand nog maar 994 KB en dat mag nog net op dit Forum. Je vindt het reclame stukje in mijn bijlage, ik kan zelf niet inzien waarom dit illegaal zal zijn maar mocht het wel zo zijn wat ik me moeilijk voor kan stellen mag een Moderator+ hem verwijderen. Cluking Bell Reclame: Bewerkt: 4 maart 2007 door Advancegta Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Hahaha geweldig 'cockle doodle-doo it's time for chicken' Dit liedje wou ik ook nog eens Je had m een halve seconde langer moeten laten, je hebt het bij 'bell' heel lelijk weggeknipt Bewerkt: 4 maart 2007 door KrimpenDrummer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.