Rullez Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Beste Gtaforumers. Ik ga volgende week een laptop bestellen. Echt alles zit erop en eraan. Alleen de video kaart is bagger. Dus weet er iemand een goede video kaart voor een laptop. Ik wil er eigenlijk de nieuwere spellen op kunnen afspelen. Mijn budget is 0 t/m 200 euro. Graag wil ik hem niet hebben en niet tweedehands. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Nuja... ik ga ook een laptop kopen... (bij een lokaal winkeltje waar ze je altijd goed informeren) En ze zeiden dat die ene laptop een goede grafische kaart had... en dan had ze het over de Nvidia go 7400 deze heeft 512mb turbocache wat goeed is voor 3d aplicaties te runnen en games... Reageren
Rullez Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Is dat de hele laptop of alleen de video kaart. En hoe duur is het. En kan je hem in winkels kopen bij mij in de buurt. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Het is alleen de kaart... Eneuh... de prijs weet ik niet precies maar je kan hem wel in de lokale winkeltjes kopen hoor! Nuja ik denk dat die kaart rond je budget ligt... en als dat niet zo is heb je ook nog de Nvidia go 7300 die is ietsje lichter... als je wilt zal ik morgen eens snel gaan kijken hoeveel die kaarten kosten Reageren
Rullez Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Als je dat voor mij zou willen doen zou ik je heel erg dankbaar zijn. Dan ben je echt Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ok! ik zal het dan morgen eens gaan vragen... en ook wat vragen over andere kaarten! en prijzen enzo! Maar ik woon in belgie dus er kan een klein beetje prijsverschil inzitten aar dat betwijfel ik... Reageren
Rullez Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Nou dat geeft niet zoveel. Maar volgens mij was België ook duurder. Dus dan is het mooi voor mij. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Nuja... kan zijn dat ik de info niet heb hoor morgen... maar die kans is klein! Dus je kan je morgen verwachte aan een paar goede grafische kaarten... Maar heb je een voorkeursmerk?Nvidia of Ati? En je wilt hem dus ook gebruiken voor te gamen he? Reageren
Rullez Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ik wil gewoon een goeden Game Video kaart. Tussen de 0 en 200 euro. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 No problemo! En als je wilt datie niets kost kan je ook eens naar het containerpark gaan en daar eens snufellen...dan kan het miss wel zijn dat ie inplaats van spetternede grapiqs een mooi vuurschow spektakel geeft voor de prijs van slechts één pc! Als je dat doet... nodig je me dan uit?lol Reageren
Schno009 Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Losse videokaarten voor in de laptop? Zover ik weet (en dat is ver) bestaan er geen uitwisselbare videokaarten voor Elk merk laptop. Elk moederbord en aansluitingen verschillen tussen de fabrikanten. Je kunt gewoon niet zomaar even een videokaart in je laptop prikken als in je gewone pc. Laptops zitten ook nog eens zeer lastig in elkaar en kan jij niet zomaar met je boerengereedschapssetje uit elkaar halen. Koop óf een betere laptop óf neem genoegen met wat je hebt. @Rullez: Wil ik wel eens weten wat die kerel verkoopt Kan me niet voorstellen... Reageren
Marius Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 En ze zeiden dat die ene laptop een goede grafische kaart had... en dan had ze het overde Nvidia go 7400 deze heeft 512mb turbocache wat goeed is voor 3d aplicaties te runnen en games... Een grafische kaart die van turbocache gebruikt maakt zijn op voorhand al slecht, om bijvoorbeeld die 512MB geheugen te halen sleurpen ze een paar honderd MB van je werkgeheugen af. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Tjah... Hoeveel ram geheugen heeft die pc dan? Als het 2gb is kan er zeker wel wat af met een turbocache kaart... Maar je kan die grafische kaart zo instellen op turbocache (512 mb) of op gewone instelling (256mb zonder turbocache) want als je ziet naar sommige pc's die die kaart hebben staat er soms bij dat die 256 mb 3D videogeheugen heeft en op sommige andere pc's staat er dan dat die 512 mb turbocache 3D videogeheugen heeft... Nuja ff over die winkel... Ik zei ff na het school tegen men vrienden dat ik ff wat info over grafische kaarten ging vragen... dus we gingen dan met de hele "bende" naar die winkel en dan bleek die gesloten te zijn op maandag Zooooooooo hatelijk!!! Nuja ik hopelijk is hij dan morgen open! En dan zal ik ff wat info gaan halen en vragen voor je! Reageren
Rullez Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) Ik weet niet precies hoeveel Ram hij heeft. Ik ga hem als het goed is zaterdag halen. Maar heb hem 1 keer gezien. Daarom weet ik dat de videokaart minder is. Maar als er wel specialen video kaarten zijn voor laptops. Dan kan je ze toch ook wisselen. En zou zoiets ook niet bij de winkel waar je zo'n kaart koop kunnen? Bewerkt: 6 maart 2007 door Rullez Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Nuja... Ik ben dan uiteindelijk naar de winkel geweest vandaag... Eneuh... tjah... ze raden de GeForce's 7300, 7400, 7600 aan... De prijzen konden ze niet goed zeggen... Maar ze shatte dat ed GeForce's 7300 en de 7400 ongeveer rond jouw budget schomellen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.