Rullez Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Dan nog een vraagje. Een paar mensen zeggen dat je geen speciale videokaarten kan kopen voor een laptop. Waarom zijn deze dan wel verkrijgbaar? Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Tjah... je kan ze bestellen hoor! Zo heb je ook laptop cases voor je eigen laptop ineen te steken! Dusja... dan moet de benodigde hardware toch ook verkrijgbaar zijn he? Nuja voor sommige dingen is het niet simpel dat klopt wel! Reageren
Schno009 Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Dan wil ik héél graag een link zien waar ze dát hebben... Ik heb alle grote sites (gistron, alternate en meer van dat soort) afgeschuimd, maar Nérgens, maar dan ook NERGENS vond ik lege laptop cases of Laptop videokaarten. Ja, je kunt wel een andere videokaart in je laptop proppen, maar dat is zeer merk-afhankelijk Er is gewoonweg geen één videokaart die in elke laptop past! Over die videokaarten die jij noemt, dat zijn gewone desktop videokaarten. Sorry hoor, maar volgens mij verkoopt die computer-vent lucht. Reageren
Rullez Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Dan de vraag weet iemand een knappe computeren. Ik wil er aan uitgeven 0 tm 700 euro. Dus als iemand er een weet zeg het dan. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Is het mogelijk een videokaart te vervangen door de oude in eenlaptop????? Hoe dan? ik wil het vervangen door de nieuwe want ik heb de slechtste videokaart van de hele wereld!!!!! Als het mogelijk is het te vervangen, wil iemand het zeggen/uitleggen? Alvast bedankt. Reageren
Boris H. Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Dat is niet mogenlijk, bijna elk merk laptop heeft eigen hardware dus dit kun je niet zo makkelijk als bij een desktop vervangen. Sorry, maar niet mogenlijk. Gratz, Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.