Jump to content

GTA III doet raar.


Proximitus

Recommended Posts

Ik had gister GTA gespeeld, maar ik was er al gauw mee gestopt. Tijdens het spelen haperde het spel behoorlijk, en de omgeving had hier en daar flinke gaten (sommige delen werden dan niet weergegeven, om later tevoorschijn te komen) Aan m'n pc ligt het niet, want GTA SA en VC speelt ie perfect af. Iemand een idee wat ik daar voor kan doen om het een beetje soepel te laten lopen? Want ik wil GTA III wel eens een keer uitspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het zo zijn dat ik bij de display opties iets heb aangezet wat niet de bedoeling was? de frame limiter of sync ofzo?

CDtje is overigens niet smerig.

Ik neem aan dat als je directX9 hebt, dat dat goed genoeg is, aangezienje voor gta III directx 8.1 moet hebben?

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Je CD-Rom hoeft niet persee smerig te zijn. Zitten er een paar vette vingers op ? Of een beetje stof ? Maak hem dan even schoon. Als er krassen op zitten dat maakt niet uit. Vuil wel. Dat maakt het spel trager dan normaal. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je GTA III niet illegaal hebt gedownload? Zo ja, probeer dit. Het is de GTA 3 Patch 1.1. In sommige gevallen gaat ie beter werken als tevoren ;) , maar het kan niet als je het illegaal hebt gedownload ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...