Pennywise The Clown Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Hey, Ik ben een week geleden begonnen met paint shop pro. Ik heb een signature gemaakt waar ik ongeveer 30 minuten mee bezig ben geweest. Graag rates, en vooral tips! Bewerkt: 5 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
.Djanick Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 nog geeneens rates, dan ik maar ^^ + punten: mooie sig, de 2 renders er mooi ingeplaats en met licht gespeeld datzelfde geld voor de font dat je mooi met het licht heb gespeeld - punten: er staat nog een andere tekst door je font door en dat is voor mij dan gewoon niet te lezen. ik vind het nog ietsjes te rustig op de rest van je plaatje, weet niet of dat je bedoeling was! cijfer:7,5 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 nog geeneens rates, dan ik maar ^^+ punten: mooie sig, de 2 renders er mooi ingeplaats en met licht gespeeld datzelfde geld voor de font dat je mooi met het licht heb gespeeld - punten: er staat nog een andere tekst door je font door en dat is voor mij dan gewoon niet te lezen. ik vind het nog ietsjes te rustig op de rest van je plaatje, weet niet of dat je bedoeling was! cijfer:7,5 Dat was inderdaad de bedoeling ja Tevens is mijn contrast en brightness redelijk hoog. Ik kan de text "Stories" dus makkelijk lezen. Bedankt voor je rate Nog iemand? Reageren
Bronko Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Laat ik dan ook maar eens gaan raten + Mooie fonts en toepasselijke kleur.. + Renders staan er erg mooi in + Mooie stroke + De lichteffecten bij 'Mafia' - Hij is wat donker ( kan misschien wel aan men beeldscherm liggen...) - De ene helft van de renders is bij mij licht.. andere helft donker Ik heb er verder niks op aan te merken, van mij krijg je een: 8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.