Die-hard Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Wees gerust: Na een paar minuten staat je filmpje al online! Heb het zojuist bekeken, en ziet er erg goed uit. Op het einde wat langdradig, en je lettertype is niet altijd even duidelijk maar goed gedaan. Ik zag dat je ook een effect had gebruikt, mooi. Reageren
maurice2 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ik kan er weinig over vertellen, denk ik. Ik zal het in een woord proberen te vertellen: MOOI Reageren
Mister.X Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 mooie tut hoor....voor de mensen die het niet weten... zelf ben ik een prof hier in Reageren
Grove4L Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Kan je op de filmpjes echte ondertitels maken? Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Kan je op de filmpjes echte ondertitels maken? Kan misschien wel, maar dat is een gepeuter met tijd en dat kun je nooit overeen laten komen, voor ondertitels onder een film moet je even PB'en!! Reageren
superjetze Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 hoe moet je bij je filmpje muziek zetten? Reageren
Preddy Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 hoe moet je bij je filmpje muziek zetten?Dat staat in de tut beschreven, ook al is het wat lastig te ontdekken. Hier de quote:Nu moet je nog muziek invoegen, door muziek te importeren en te slepen op de tijdlijn. Je kan ook op de tijdlijn een stuk van de muziek wegknippen, wat voor een kort filmpje nodig is.Om het even te verduidelijken een tweetal screens: Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Hoe fade ik muziek, van het ene nummer naar het andere ? Reageren
Sandra Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Hoe fade ik muziek, van het ene nummer naar het andere ? Volgens mij kan je zo het 2e geluidsfragment over de ander heen schuifen. Of met rechtermuis klik op het betreffende fragment kies je de optie 'fade in' of 'fade out' Reageren
Mecky Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 hallo,ik ben niet zo thuis in het computer gebeuren,maar heb wel heel veel gehad aan de uitleg van hoe windows movie maker werkt.De tekst en animatie is al gelukt,maar hoe krijg ik het video bestand overgesleept.Ik heb het in quick time staan.Dat zijn filmpjes die gemaakt zijn bij mijn fototoestel en dat staat op de pc in quick time.Maar krijg het niet overgesleept naar windows movie maker.Iemand tips hoe je dat moet doen??? Groetjesssssss Reageren
iPodtouch Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 hallo,ik ben niet zo thuis in het computer gebeuren,maar heb wel heel veel gehad aan de uitleg van hoe windows movie maker werkt.De tekst en animatie is al gelukt,maar hoe krijg ik het video bestand overgesleept.Ik heb het in quick time staan.Dat zijn filmpjes die gemaakt zijn bij mijn fototoestel en dat staat op de pc in quick time.Maar krijg het niet overgesleept naar windows movie maker.Iemand tips hoe je dat moet doen??? Groetjesssssss Bedankt voor eeen topic bump van 3 Jaar Reageren
RoL0 Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 (bewerkt) Bedankt voor eeen topic bump van 3 Jaar Ach, misschien liever een nieuw topic, maar Mecky vraagt toch gewoon wat? OT: QuickTime wordt niet ondersteund door Windows Movie Maker. Je zult het dus eerst moeten converteren naar iets als avi of wmv. Met google zijn er genoeg conversieprogramma's te vinden. @hieronder, ik dacht nog, ff checken.. vergeten Bewerkt: 11 juli 2011 door RoL0 Reageren
Woody268 Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Bedankt voor eeen topic bump van 3 Jaar Ach, misschien liever een nieuw topic, maar hij vraagt toch gewoon wat? OT: QuickTime wordt niet ondersteund door Windows Movie Maker. Je zult het dus eerst moeten converteren naar iets als avi of wmv. Met google zijn er genoeg conversieprogramma's te vinden. Het is een zij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.