Jump to content

tips voor de service missies


jamesb0nd

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheGtaSecret

    6

  • jamesb0nd

    4

  • -Richard-

    3

  • Mr.Johnson

    2

Vigilante missies:

Werkt alleen met de gewone politie auto.

Ga naast een burger shot, well stacked pizza whatever staan en begin de vigilante missie.

Stap uit, je hebt nu 30sec ofzo om weer in te stappen, loop de winkel binnen, en loop weer naar buiten, stap in je wagen "threat eliminated". Dit kun je herhalen tot je alle levels uit hebt. Ik heb 10 min gedaan om tot level 12 te komen.

Firetruck /ambulance:

Doe deze in "Angel Pines" helemaal links onderin de map. Dit dorpje is zo afgelegen dat de zieken/vuurtjes alleen in dat dorpje spawnen. Je hoeft dus nooit meer dan een paar straten te rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Vigilante missies:

Werkt alleen met de gewone politie auto.

Ga naast een burger shot, well stacked pizza whatever staan en begin de vigilante missie.

Stap uit, je hebt nu 30sec ofzo om weer in te stappen, loop de winkel binnen, en loop weer naar buiten, stap in je wagen "threat eliminated". Dit kun je herhalen tot je alle levels uit hebt. Ik heb 10 min gedaan om tot level 12 te komen.

Firetruck /ambulance:

Doe deze in "Angel Pines" helemaal links onderin de map. Dit dorpje is zo afgelegen dat de zieken/vuurtjes alleen in dat dorpje spawnen. Je hoeft dus nooit meer dan een paar straten te rijden.

kan dat ook met de pimping missies?

Link to comment
Delen op andere websites

Vigilante missies:

Werkt alleen met de gewone politie auto.

Ga naast een burger shot, well stacked pizza whatever staan en begin de vigilante missie.

Stap uit, je hebt nu 30sec ofzo om weer in te stappen, loop de winkel binnen, en loop weer naar buiten, stap in je wagen "threat eliminated". Dit kun je herhalen tot je alle levels uit hebt. Ik heb 10 min gedaan om tot level 12 te komen.

Firetruck /ambulance:

Doe deze in "Angel Pines" helemaal links onderin de map. Dit dorpje is zo afgelegen dat de zieken/vuurtjes alleen in dat dorpje spawnen. Je hoeft dus nooit meer dan een paar straten te rijden.

handig, thx :)

Link to comment
Delen op andere websites

je moet die missies gewoon rustig doen.. als je het te snel doet dan knal je overal tegenaan en vliegt je voetuig in de fik

2x achter elkaar tot level 10 gekomen, maar beide keren vond ik het nodig om een patient dood te rijden. Kreeg CJ honger en ben ik maar gestopt om te eten.

Eet voor je begint!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...