Jump to content

tips voor de service missies


jamesb0nd

Recommended Posts

Vigilante missies:

Werkt alleen met de gewone politie auto.

Ga naast een burger shot, well stacked pizza whatever staan en begin de vigilante missie.

Stap uit, je hebt nu 30sec ofzo om weer in te stappen, loop de winkel binnen, en loop weer naar buiten, stap in je wagen "threat eliminated". Dit kun je herhalen tot je alle levels uit hebt. Ik heb 10 min gedaan om tot level 12 te komen.

Firetruck /ambulance:

Doe deze in "Angel Pines" helemaal links onderin de map. Dit dorpje is zo afgelegen dat de zieken/vuurtjes alleen in dat dorpje spawnen. Je hoeft dus nooit meer dan een paar straten te rijden.

kan dat ook met de pimping missies?

bij vigilante snap ik niet waarom je in een burgershot ofzo binnen moet stappen?? wat haald dit uit?? en kun je de vigilante missies alleen met de gewone politieauto?? ik dacht met de swat en fbi rancher ook <_< en is politiemissies ook best in angel pine te spelen??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheGtaSecret

    6

  • jamesb0nd

    4

  • -Richard-

    3

  • Mr.Johnson

    2

Woow kijk eens naar de datum!

Dit is al een heel oud topic van in November.

En je antwoord:Normaal doen de vigilante missies in angel pine niets uit want je moet toch altijd heel ver weg rijden als je op een hoger level zit.Had ik ook toen ik een LV die missies dee.Moest ik altijd naar Red County gaan.En bij Angel Pine bij die bossen als je dan ergens naartoe moet gaan moet je over de Chiliad of is er allemaal water :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

En die burgershot moet je in (of een andere winkel) zodat je dan ineens ziet dat de missie voldaan is, weer instappen, uitstappen, winkel in, missie voldaan, etc etc etc.....

Staat duidelijk omschreven toch? Hoef je niet de hele tijd achter alles aan te rijden!

Link to comment
Delen op andere websites

En die burgershot moet je in (of een andere winkel) zodat je dan ineens ziet dat de missie voldaan is, weer instappen, uitstappen, winkel in, missie voldaan, etc etc etc.....

Staat duidelijk omschreven toch? Hoef je niet de hele tijd achter alles aan te rijden!

dank je ik ga het meteen eens uitproberen :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij lukt het niet:

ik doe: 1 ik steel een politiewagen in los santos..

ik ga voor de pizza stack staan waar je in het begin van het spel eerst moest gaan eten... ik druk op R3 en de vigilante missies beginnen.. dan komen er mensen op die ik moet doden.. ik stap uit mijn wagen en ga de pizza stack in... als ik binnen ben ga ik meteen terug buiten en stap in mijn ploitiewagen.. er staan nogsteeds 50seconden voor ik in de wagen stap.. als ik in de wagen zit moet ik nog steeds die mannekes gaan doden..

wie kan mij helpen?? :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Vigilante :

Sla het spel op in je eigen vliegveld ( Verdant Meadows ) .

Pak dan de Jetpack , vliegveld naar de No Fly Zone , en jat een tank .

Rij nu naar het zuiden , daar die je een hek waar je doorheen kan rammen.

Rij de tank naar je garage op het vliegveld en sla het spel op , en dan kan je de tank gebruiken ... Zo ben ik bij level 30 gekomen :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet binnen blijven wachten tot er staat Threat nogwat.... dan pas weer instappen!

dus gewoon langer binnen blijven staan??

dus:

met je wagen op R3 dan uitstappen en binnengaan..

wachten tot er treat opkomt.. terug naar buiten en in je wagen en dit telkens opnieuw tot level 12...

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet binnen blijven wachten tot er staat Threat nogwat.... dan pas weer instappen!

dus gewoon langer binnen blijven staan??

dus:

met je wagen op R3 dan uitstappen en binnengaan..

wachten tot er treat opkomt.. terug naar buiten en in je wagen en dit telkens opnieuw tot level 12...

Ja, maar ik heb een ander probleem. Als ik binnen sta, en weer naar buiten stap... auto weg!!! Waar ik ook die politie auto zet, hij is altijd pleite als ik weer uit die burgertent kom. <_<

ik denk dat ik het maar met die tank ga proberen zoals Erulezz zei.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar ik heb een ander probleem. Als ik binnen sta, en weer naar buiten stap... auto weg!!! Waar ik ook die politie auto zet, hij is altijd pleite als ik weer uit die burgertent kom. <_<

ik denk dat ik het maar met die tank ga proberen zoals Erulezz zei.

ik denk dat dit komt doordat j niet echt lang met die wagen hebt gereden...

rij er dus een tijdje mee rond.. wat je ook kon doen is : je wagen in een garage zetten dan het spel gaan opslagen en dan naar een winkel gaan...

succes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat dit komt doordat j niet echt lang met die wagen hebt gereden...

nee, dat klopt. Ik wist niet dat dat moest, dan kan ik het misschien wel zo halen.

je wagen in een garage zetten dan het spel gaan opslagen en dan naar een winkel gaan...

Oke, bedankt voor de tip. Kan ik hem ook eens eindelijk halen. :)

EDIT: Ik heb hem gehaald, thanx TheGtaSecret!

Bewerkt: door GTAspeler
Link to comment
Delen op andere websites

ik ging ook wat te eten halen toen ik dat deed en het werkte.

:D nu snap ik waarom die politie mannen zo dik zijn.

maar vraag:

je heb villigant missies die heb ik nu gedaan met een wouten auto.

maar moet ik hem nu ook nog doen met een moter, en een FBI rancher en

een tank of wat anders??????

thnx og loc

Bewerkt: door Pablo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...