Jump to content

tips voor de service missies

Recommended Posts

Geplaatst:

mensen let goed op als je bij de laatste 'leveringen' :puh: bent.. uit haast en je wordt het al een beetje moe rij je een patient dood en dan ben je alles kwijt door even een onopletendheid... dus hier nog een tip dat je bj de laatste goed moet opletten.. ;)

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TheGtaSecret

6

• jamesb0nd

4

• -Richard-

3

• Mr.Johnson

2

Geplaatst:

pik een hunter en doe de vighinilancheiosieuseus missies (politie) :puh::puh::puh:

zo kan je met je mechine gun alles neerknallen en is het super makkelijk.

ik ben tot level 26 gekomen

Geplaatst:
bij de treinen missie moet je goed op tijd remmen want toen ik wou stoppen reed ik een kilometer verder

Als je wil stoppen met de trein moet je ongeveer 500 meter van te voren al beginnen met remmen.

Geplaatst: (bewerkt)
pik een hunter en doe de vighinilancheiosieuseus missies (politie)  :puh:  :puh:  :puh:

zo kan je met je mechine gun alles neerknallen en is het super makkelijk.

ik ben tot level 26 gekomen

Best wel jammer dat je de hunter nergens kan jatten, maar als je die tank gebruikt ben je dan niet te langzaam?

en ondertussen komt ide politie en ontploffen ze omdat je tegen ze aanrijdt, waardoor het onwaarschijnlijk is dat je ver zal komen(jouw tank ontploft dan ook op een gegeven moment.)

Bewerkt: door Darts

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...