Jump to content

SpyCam Dorgem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

SpyCam

Is jouw kamer niet veilig of heb je iets anders wat je wilt beveiligen doormiddel van camerabeelden? Het is nu helemaal mogelijk met het programma Dorgem. Het programma kan je hieronder in mijn bericht downloaden.

Het enige wat je nodig hebt is een webcam ( maakt niet uit wat voor soort) en een computer met minimaal Windows 95. De installatie is niet erg moeilijk, gewoon een beetje spelen met de settings en de juiste map kiezen waar je alles wilt opslaan. Druk na het instellen op Capture Now en je camera is gereed voor beveiliging. Voor vragen kan je natuurlijk in dit topic terecht.

Dorgem is een programma dat doormiddel van je webcam je totale kamer kan beveiligen. Wanneer er een beweging wordt gemaakt wordt deze verwerkt tot JPEG foto en opgeslagen in de gewenste map. Daarna kan je op je gemakje alle opgeslagen foto’s nog eens terug kijken en zien wie er allemaal in jouw kamer is geweest. Het is zelfs zo dat je de gemaakte beelden/foto’s via je FTP kan bekijken, erg handig als je dus ergens anders bent.

Zelf heb ik het programma net een paar uur geïnstalleerd maar ik kan je nu al vertellen dat het een goed en gratis product is wat dus ook echt zijn werk goed doet! In 15 minuten maakte hij 280 foto’s van wat er was gebeurd en allemaal met “Redelijke” kwaliteit. Gelukkig niet top kwaliteit anders staat je harde schijf namelijk snel vol.

Ik zou zeggen, probeer Dorgem even zelf en laat je oordeel hier achter. Misschien ook wel leuk om wat foto’s van je beveiligings camera te posten :D

Foto:

skamer20070304122055sq8.jpgmarkskamer2007030412231cz9.jpg

Tussen de twee foto's hierboven zitten 15 andere foto's, dat je even een idee krijgt :dans:

:D

DorgemGTAFORUM.rar

Bewerkt: door Blink

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...