BigT Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Hey, Als ik GTA San Andreas op mijn ps2 wil spelen komt er na een 15 / 20 minuten zwart beeld met darop : Error Reading Gta San Andreas te staan. Weeten jullie wat ik hier aan kan doen. Want ik heb al geprobeert de lens schoon te maken maar toen ging hij voor 30 minuten en stond er weer error reading .... . Ik heb GTA SA orgineel. Als de error komt hoor ik een soort tikkend geluidje. En als ik wacht gaat het gewoon weer verder , soms na 5 minuten of soms NIET. B.V.D. Greedz BigT Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Heb je die san andreas al lang en is hij bekrast? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Hey,Als ik GTA San Andreas op mijn ps2 wil spelen komt er na een 15 / 20 minuten zwart beeld met darop : Error Reading Gta San Andreas te staan. Weeten jullie wat ik hier aan kan doen. Want ik heb al geprobeert de lens schoon te maken maar toen ging hij voor 30 minuten en stond er weer error reading .... . Ik heb GTA SA orgineel. Als de error komt hoor ik een soort tikkend geluidje. En als ik wacht gaat het gewoon weer verder , soms na 5 minuten of soms NIET. B.V.D. Greedz BigT Ik heb precies hetzelfde probleem. Het ligt aan de disc. Die moet schoon zijn. Vaak krijg je het probleem dat hij de cd niet kan lezen doordat er één miniscuul krasje op zit. Ik heb mijn cd schongemaakt, en heb de error gelukkig niet meer. Reageren
BigT Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Ik heb hem al een jaartje ofzo. Hij is een beetje bekrast. Niet om te zeggen dat hij onleesbaar is geworden. - Met wat heb je het schoon gemaakt ? Bewerkt: 4 maart 2007 door BigT Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Hmmmmmm tjah... zoals Pennywise-The-Clown al zei je kan hem eens schoon maken... Maar ik heb ook in men san andreas een klein maar diep krasje... En daardoor werkt ie niet... Reageren
BigT Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Maar met wat kan ik het schoonmaken ? Gewoon met die doekjes of met alcohol ofzo. Reageren
Preddy Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ik heb in het San Andreas gedeelte meer dan eens gezien dat men aanraadt om met een vochtig doekje voorzichtig de CD schoon te maken, in een rechte lijn vanaf het midden naar de buitenkant van de schijf. Echt hardnekkig vuil moet volgens deze site met een CD reiniger schoongemaakt worden, maar dan loop ik wellicht op de zaken vooruit. Reageren
BigT Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ty man. Ik heb een doek gepakt met een soort groene alcohol . En ik heb net even de politie zitten dollen xD Reageren
Blu3ice Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) Maar met wat kan ik het schoonmaken ?Gewoon met die doekjes of met alcohol ofzo. Je kan het proberen met SkipDoctor Voor € 48.99 bij colruyt (BE) EDIT: Ik zie dat je probleem opgelost is, fijn. Bewerkt: 8 maart 2007 door Blu3ice Reageren
EXIT Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Maar met wat kan ik het schoonmaken ?Gewoon met die doekjes of met alcohol ofzo. Je kan het proberen met SkipDoctor Voor € 48.99 bij colruyt (BE) EDIT: Ik zie dat je probleem opgelost is, fijn. Dan kun je beter SA opnieuw kopen Reageren
BigT Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Maar met wat kan ik het schoonmaken ?Gewoon met die doekjes of met alcohol ofzo. Je kan het proberen met SkipDoctor Voor € 48.99 bij colruyt (BE) EDIT: Ik zie dat je probleem opgelost is, fijn. Dan kun je beter SA opnieuw kopen Lol ja Maar ik heb er 1 van 10 euro gekocht . Maar nu speel ik em bijna nooit meer -.- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.