Vietnamees Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Telkens als ik naar de haven (Easter Basin) ga dan loopt mijn spel vast. Iemand ideeen? Reageren
ikt Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) heb je gemod? Want dan gebeurt er wel soms dat het spel chrasht bij een bepaalde gemodde plek. Het kan ook zijn dat er een foutje in je spel zit. Dan kun je beter GTA SA herinstaleren. Je savegames blijven, maar maak voor de zekerheid een backup. Bewerkt: 10 maart 2009 door ikt Reageren
Vietnamees Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Heey Nope ik heb niks gemod echt geen idee waarom ie het niet meer doet... Ik heb 'm toenet ff opnieuw geinstalleerd heb nog steeds hetzelfde probleem:( SOMEBODY HELP ME! Bewerkt: 9 maart 2007 door Vietnamees Reageren
ErikGil Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Hey ik heb hetzelfde probleem. Hij crasht steeds als ik naar de docks ga. Ik heb al een keer opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet. Het enige wat helpt is als ik een oudere save-game laad. Dan werkt het wel gewoon. Weet iemand een oplossing zodat ik niet weer helemaal opnieuw hoef te beginnen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.