Chris-vice Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Ik zou graag mods willen maken voor vice city dat kan ik ook al een beetje maar welke programmas heb je nodig om te kunnen modden????? :unsure: voor: *main.scm verandren *extra eiland maken en\of veranderen *autos maken en\of veranderen *textures maken en\of verandren kan dat iemand mij vertellen
Eclipse Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 *main.scm verandren ====> GTA mission builder *extra eiland maken en\of veranderen =====> m00mapper *autos maken en\of veranderen ======> zmodeler *textures maken en\of verandren =====> Vice TXD je kan alle programma's vinden in de downloaddatabase van GTAG
Chris-vice Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2004 *main.scm verandren ====> GTA mission builder*extra eiland maken en\of veranderen =====> m00mapper *autos maken en\of veranderen ======> zmodeler *textures maken en\of verandren =====> Vice TXD je kan alle programma's vinden in de downloaddatabase van GTAG he bedankt eclipse!!! en weet iemand ook waar je tutorials kunt vinden van die 4 programmas?
Eclipse Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Op mijn site kun je er aal een heleboel vinden http://gtamodding.gtagames.nl/
Eclipse Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 leer je lezen zou ik zeggen <_< er staat toch in dit topic dat de tutorials op mijn site te vinden zijn
Mania-92 Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 ik bedoel de zmodeler sorry die staat er niet bij
Recommended Posts