Geplaatst: 25 november 200420 jaren comment_53583 Ik zou graag mods willen maken voor vice city dat kan ik ook al een beetje maar welke programmas heb je nodig om te kunnen modden????? :unsure: voor: *main.scm verandren *extra eiland maken en\of veranderen *autos maken en\of veranderen *textures maken en\of verandren kan dat iemand mij vertellen
Geplaatst: 25 november 200420 jaren comment_53650 *main.scm verandren ====> GTA mission builder *extra eiland maken en\of veranderen =====> m00mapper *autos maken en\of veranderen ======> zmodeler *textures maken en\of verandren =====> Vice TXD je kan alle programma's vinden in de downloaddatabase van GTAG
Geplaatst: 26 november 200420 jaren Auteur comment_54231 *main.scm verandren ====> GTA mission builder*extra eiland maken en\of veranderen =====> m00mapper *autos maken en\of veranderen ======> zmodeler *textures maken en\of verandren =====> Vice TXD je kan alle programma's vinden in de downloaddatabase van GTAG he bedankt eclipse!!! en weet iemand ook waar je tutorials kunt vinden van die 4 programmas?
Geplaatst: 26 november 200420 jaren comment_54318 Op mijn site kun je er aal een heleboel vinden http://gtamodding.gtagames.nl/
Geplaatst: 1 december 200420 jaren comment_56556 leer je lezen zou ik zeggen <_< er staat toch in dit topic dat de tutorials op mijn site te vinden zijn
Ik zou graag mods willen maken voor vice city dat kan ik ook al een beetje maar welke programmas heb je nodig om te kunnen modden????? :unsure: voor:
*main.scm verandren
*extra eiland maken en\of veranderen
*autos maken en\of veranderen
*textures maken en\of verandren
kan dat iemand mij vertellen