Jump to content

Countdown PHP image


Flitskikker

Recommended Posts

Ik heb nog een vraag, nu heb ik zo'n code gemaakt, alleen ik kan hem niet als .PHP opslaan. Bij Word niet en blij Kladblok ook niet. Is er misschien nog een andere naam voor een .PHP bestand?

Wel je kan php in elke formaat opslaan als je wilt (wel niet in word want dan zet word er ook nog de opmaak bij en krijg je geen leeg bestand met alleen de code erin die jij wilt) en niet elke host ondersteund andere formaten dan .php maar je kan zelf instellen dat bv "*.argon" bestanden ook php accepteren op je site.

Maar met kladblok kan je wel opslaan als .php ik zal je even zeggen hoe. Ik wist het in het begin trouwens ook niet. :bonk: Je doet eerst alle code in kladblok, dan doe je Bestand > Opslaan en kies je bij "opslaan als type", "Alle bestanden" en dan vul je bij bestandsnaam bestand.php in en daar staat je php bestand dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb hem als .PHP! Bedankt, het is eigenlijk heel makkelijk :) Weet iemand nog een Nederlandse host (of Engels)? Ik ken GIMYweb.de al, maar daar snap ik de ballen niet van, niet dat ik zo slecht ben in Duits, maar ik kan nergens uploaden :duh:

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...