profile Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 kan je dit doen Bij mij lukt het niet Graag een antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Dit kan je doen moet cheat device www.cheatdevice.com . Daar kan je hem downloaden. Maar dat kan alleen met de psp versie van het spel . Je kan er ook filmpjes mee maken als .gif Bestand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Erg bedankt BIgM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Erg bedankt BIgM Graag gedaan fijn dat ik je kan helpen. Als je meer vragen erover hebt hoor ik het wel. Maar lees alles wel goed door voordat je het op je psp zet Bewerkt: 4 maart 2007 door BigM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 kan je dit doen Bij mij lukt het niet Graag een antwoord Er bestaat inderdaad een Camera in VCS, deze gebruik je in de missie 'Longshot Mugshot' van 'The Mendez Brothers'. Als je na het spelen van deze missie nog wat foto's op je fotorolletje over hebt kan je deze gewoon optrekken door foto's te maken in Vice City. Naar mijn weten is er geen vindplaats voor een fotocamera. Maar waarschijnlijk doel jij niet op de Camera maar op de Cheatdevice of SVCapture. Om alleen screens te maken raadt ik je SVCapture aan, deze doet niks meer, niets minder. Allereerst zoek je op het internet naar SVCapture, zorg dat je in het bezit bent van een bestand genaamd capture.prx. Ook moet je op je psp een Custom Firmwire gebruiken. Nu maak je in de root van je PSP een map aan genaamd SEPLUGINS. Daarin zet je het bestandje capture.prx. Ook maak je daar een nieuw tekstdocument genaamd game met daarin slechts een regel: ms0:/seplugins/capture.prx. Nu staat alles op de PC correct en kan je verder gaan op je PSP. Zorg dat deze volledig uitstaat en schakel hem in terwijl je de R toets ingedrukt houdt. Nu kom je in het recovery menu en daar selecteer je Plugins. Vervolgens enable je capture.prx door ermee op X te drukken. Druk tweemaal op exit en je PSP herstart. Nu start je een spel en om een screenshot te maken druk je op het muziek nootje. Veel succes hierbij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Erg bedankt BIgM Graag gedaan fijn dat ik je kan helpen. Als je meer vragen erover hebt hoor ik het wel. Maar lees alles wel goed door voordat je het op je psp zet Ik wist niet waar ik dit moet posten dus post ik het hier maar: Ik kan spijtig genoeg geen CheatDevice op mijn psp omdat ik firmware 3.11 heb. Als iemand me dus kan helpen dan stuur je me maar een pb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Allemaal erg bedankt ga het straks eens proberen (ben nu te druk bezig met vcs spelen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Ja ik heb er wel eens van gehoort dat er sites zijn waar jij je oude fimeware weer kan downloaden. Ik weet het niet helemaal zeker meer maar www.yourpsp.com Zou dat moeten kunnen. Aldus zou google ook handig kunnen uitvallen. Ik dit forum staat er ook een pinned topic van ewoud waarin hij laat zien waarom je dus wel/en niet die fimeware moet downloaden. Lees het allemaal weer eerst goed door voordat je alles doet want ik ben niet aanspreekbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) hij zegt dat devhook er niet is >>> Door SummerBase: Devhook is een programma waarmee je illegale spellen in kunt laden en dat staan wij dan ook ten strengste niet toe. In de algemeenheid: Hier wordt niet meer over gesproken!<<< Bewerkt: 7 maart 2007 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.