Nemean^inf Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Altijd last van die lange laadtijden van Photoshop CS2? Vervelend nu is er een oplossing: Ga naar X:/Program Files/Adobe Photoshop CS2/Plug-Ins/* *Vul bij ''X'' de schijf letter in waar bij jouw Photoshop is geinstalleerd. Nu zie je in die map Digimarc staan. Klik met de rechtermuisknop op die map, en kies dan Naam wijzigen. Zet nu voor Digimarc dit teken: ''~'' dan krijg je als het goed is het volgende: ''~Digimarc" Succes. Als extratje: (Plaatjes) http://img99.imageshack.us/img99/781/adobesnellerryj2.png Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ik had wel reacties verwacht. :$ Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Vaak duurt het wat langer in het graphicsforum omdat daar veel minder mensen actief zijn dan in de GTA-forums. Helaas heb ik geen photoshop. Maar ik krijg het binnenkort wel als mijn trial van Paint Shop Pro afgelopen is. Dan ga ik deze tip in ieder geval proberen! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ja het duurde bij mij ongeveer 20-30 seconden het laden nu doet hij het in 10-15. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 hoe komt het eigenlijk dat hij daardoor sneller opstart? is daar een soort van verklaring voor Reageren
Arjen Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Het spijt me supremecars, maar het gaat net zo snel als voorheen. Ik merk geen verschil. Gelukkig of Photoshop dan ook niet zo lang te laden. Trouwens, welke versie gebruik je? Misschien ligt het daar aan. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Even kijken welke versie: 9.0 (CS2) (9.0x196) Reageren
Backsmash Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 bij mij merk ik echt duidelijk verschil. als ik photoshop opstartte kon dat gerust even duren, en nu is hij binnen 10 seconden geladen Reageren
.Djanick Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 bij mij is psp zowiezo binnen 5 seconden klaar met laden, zal het niet gewoon aan je computer liggen? en als die sneller laad, denk je dan niet dat die dingen "overslaat" bij het laden wat die anders wel altijd deed? Reageren
Eros Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Leuk gevonden, ik zal het eens proberen, ookal stoor ik me niet echt aan de lange laadtijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.