Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hmm, heb geen idee?.. Raar! Weet je zeker dat het het goede trailer park is? Want er is er vlakbij nog een(daar is ook een benzine pomp! ) Staat er normaal op de plek waar je kijkt wel een Monster(k bedoel, toen je hem nog niet met mijn mod had vervangen)? Want de Grave Digger werkt wel, andere mensen die ik spreek hebben hem ook gedownload... Misschien iets verkeerd gedaan perongeluk?... En bedankt voor je compliment natuurlijk :)

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mythbuster

21

• FerryN

3

• Rullez

2

• GTA007

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Echt heel mooi gedaan. :tu:

Ik zou het zelf niet beter kunnen (ik kan niet modden ^_^ ).

Die grave digger mod is goed gemaakt.

En ook erg handig.Als je nu in de game met die stomme monster truck moet rijden is dat een zeer stomme truck.

En grave digger is THA BEST _O_ .

Maar ik denk ook niet dat vele dit gaan gebruiken.

een 9

Geplaatst:

Yay! :D Weer een goede reactie, erg bedankt! :) Ben nu by the way bezig met een Chevy Astro tuning.... :)

Geplaatst:

Nice !! Leuke mod :Y Ziet er mooi uit ! En die andere auto die je hebt gemaakt is ook heel mooi! :*D

Donuuuutt 8)

Greetzz..,, Aeroplane

Geplaatst:

Supeerrrrrrrrr!!!! mooie mod van Mythbuster........ Ik ga em meteen downloaden veel succes met je volgende mods _O_

Geplaatst:

Thanks! :) Hopelijk kan ik hem ook naar GTA IV converten als hij op de PC uitkomt! :) Zou wel vet zijn!

Geplaatst:
:) Iedereen op dat andere forum (waar ik progress plaatjes poste) vond hem ook al zo mooi :) Echt leuk :)
  • 7 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hij is gemaakt met Zmodeler 1.07B, en door SWYV ingame gezet met Zmodeler 2.08. Zmod 2.08 is veel beter. Als je wat tutorials op google opzoekt, en er flink wat tijd voor neemt, snap je dat programma wel. (Werk niet met Zmodeler 1.07B, daarmee krijg je niks ingame...). Met flink wat tijd bedoel ik maanden en langer... ;) Verwacht niet dat je binnen een of 2 dagen een auto oid ingame volledig mooi zal krijgen, en hem dan ingame kan zetten, dat lukt niet! (Een model maken als je het goed kan duurt meestal al meer dan een maand.)

Succes!

Greetz Mythbuster

(BTW: Dit topic was al verschrikkelijk oud, maar goed.., nu zal er wel een slotje op komen :( Tenzij iedereen nu braaf stil houd :puh: Dan zien ze het vast niet :D xD Lol )

>>> Door Wazuup & DaBeast: Wij zien alles.<<<

@Wazuup & DaBeast hierboven: Lol.. Zo'n vermoeden had ik al xD Zat al op een editje te wachten van een mod :puh:

@GTA_XP hieronder: Zit er ook niet, wel bij je pc ;) Als ik Grave Digger namelijk in Zmod open, loopt hij erg traag, terwijl ik best een goede computer heb. Uit eindelijk zal er, denk ik, een punt komen dat hij zo traag gaat dat je half om half denkt dat hij vast hangt, door het aantal polygones. Maar heb ik ooit gezegt dat er een limiet aan zit in Zmod?... Voor zo ver ik weet heeft geen enkel model programma een echte limiet. Ik weet wel dat Zmod het niet leuk vind als je een torus maakt van b.v 60000 cross circles("hoeken") en 4 parallel circles. Dan is hij bij mij altijd half plat en hij flikkert van zwart met de kleur van je default material én Zmod loopt zeer traag :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Alleen bij mods die niet downloadbaar zijn zetten wij antibump slotjes. Deze is FINAL, en mag dus gerust gebumped worden, mits de post een goede rate/opmerking is. Hier niet helemaal het geval, maargoed.

Geplaatst:

Zmodeler 2.0.8 pwnt! :dans:

Ben blij dat ik ook ermee begonnen met Zmodeler!

Heb er nu precies iets meer, 1 jaar meegewerkt.

Fantastisch programma!

En BTW, volgens mij zit er geen limiet aan polys/vetices aan in Zmodeler?

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...