Jump to content

Grave Digger mod


Mythbuster

Recommended Posts

Thanks. Die Banshee was ook bedoelt daar een beetje op te lijken. Maar toch ook weer op een hele amateuristische buggy, gewoon gemaakt van een oud wrak. (Heb hem trouwens niet meer afgemaakt, was al weer te druk met iets anders xD :7 )

@Hieronder: Nee dat gaat niet, als je even had gelezen: De Monster van de cheat is de Monster die bij het stadion staat(Er zijn dus 3 Monsters, mijne vervangt de Monster die bij het trailerpark staat. Zoals GTA-Sheep op de eerste pagina al uitlegde.... :ch:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mythbuster

    21

  • FerryN

    3

  • Rullez

    2

  • GTA007

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

geweldig mooie mod :)

goed gelukte monstetruck :)

maar heb een probleem: in het trailerpark ten westen van Los Santos staat nooit een monster truck, ben er al 5x gaan kijken, maar nooit staat er een monster truck :(

hoe kan dat? :s

vind het zonde, want zou graag met die truck rijden :(

sorry dat ik zo laat ben. maar je kan ook gwn de cheat:MONSTERMASH gebruiken

Bewerkt: door forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Ey Myth,

Mooie Truck maar dat wist je al ^_^

Die chevy is ook gaaf!

Maar ik las dat je ook een RC nitro had, dus mijn vraag is.

Waarom scale je die monstertruck van je niet tot een grote van een RC wagen?

En laat je hem de RC Cam vervangen, Zou vet zijn!

Ps. ik heb zelf een RC Truggy die op nitro loopt :puh:

Greetz Ferryn

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt! :)

Over je idee: Goed idee, maar nee, Als ik een RC truck maak,wat ik overigens ga doen, (wordt waarschijnlijk niet appart gereleased!) dan doe ik het ook gelijk goed. Dan bouw ik die van mij ook met vrij veel detail na.

Leuk om te horen dat er meer mensen zijn op het forum die níet denken dat RC auto's altijd "speelgoed voor kleine kinderen" zijn. Dat hoor ik erg vaak namelijk: "Ben je daar niet een beetje te oud voor?" en dat soort onzin, ook omdat ze niet geloven dat ik hem zelf heb gebouwt enzo, en dat het zelfs voor veel volwassenen een hobby is geloven ze soms ook niet.

Greetz Mythbuster

@hieronder: Check je pb :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt! :)

Over je idee: Goed idee, maar nee, Als ik een RC truck maak,wat ik overigens ga doen, (wordt waarschijnlijk niet appart gereleased!) dan doe ik het ook gelijk goed. Dan bouw ik die van mij ook met vrij veel detail na.

Leuk om te horen dat er meer mensen zijn op het forum die níet denken dat RC auto's altijd "speelgoed voor kleine kinderen" zijn. Dat hoor ik erg vaak namelijk: "Ben je daar niet een beetje te oud voor?" en dat soort onzin, ook omdat ze niet geloven dat ik hem zelf heb gebouwt enzo, en dat het zelfs voor veel volwassenen een hobby is geloven ze soms ook niet.

Greetz Mythbuster

Ok dan,

En Nikko is RC speelgoed, eentje op nitro is sowieso geen speelgoed of een dure elektro wagen.

Welke truck heb je?

Greetz Ferryn

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...

ik vind ene ding raar of het ligt aan je screenshot maker

of jij kunt gewoon geen goede mods ontwerpen

wat moet die banshee voor stellen

dat kan een baby van 1 zelfs

gewoon een beetej verneuken met txd progamma

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind ene ding raar of het ligt aan je screenshot maker

of jij kunt gewoon geen goede mods ontwerpen

wat moet die banshee voor stellen

dat kan een baby van 1 zelfs

gewoon een beetej verneuken met txd progamma

Ahem, doe het maar even na dan, maar dan door alléén TXD Workshop te gebruiken :) Dit is niet te doen met een txd programma. Ten eerste kan je daarmee geen models aanpassen, dus daarbij fail je al best erg. En ten tweede het niet gewoon een banshee zonder deuren met dezelfde kooi als de Bandito. De kooi is namelijk precies aangepast zodat hij in de Banshee past, daarnaast zijn de spatborden eraf en de ruimte daarachter is opgevult.

Daarnaast reageer je op een topic van zo'n anderhalf jaar oud. Het lijkt me dat iedereen die kan lezen ook kan lezen dat bumpen zonder inhoud niet toegestaan is(sorry voor mijn modgedrag btw). Daarbij komt dat ik een stuk beter ben geworden, zoals je kan zien in het model show topic en in het GLD screen show topic, plus dat die Banshee nou niet precies serieus gemaakt was, maar meer als tussen projectje.

Misschien dat je beter kan zeggen wat je er niet zo goed aan vind, dan kan ik er ook wat mee. Nu weet ik namelijk niet wat ik fout gedaan heb volgens jou.

Anyway, thanks Fedmas, je kan het natuurlijk proberen te leren hoor want als je het eenmaal kan(wat wel wat tijd kost) is het heel makkelijk.

Greetz Mythbuster

@Hieronder: Thanks man, maar ehh, het is 'dan jij' :7 lol. Die kon ik niet laten...

@Mods enzo: *Hoopt dat er geen slotje op komt door bumps*

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind ene ding raar of het ligt aan je screenshot maker

of jij kunt gewoon geen goede mods ontwerpen

wat moet die banshee voor stellen

dat kan een baby van 1 zelfs

gewoon een beetej verneuken met txd progamma

Dude, jouw post is een en al FAILURE!

Daar tegen post je iets onnodigs en bump je een topic waar als meer dan een half jaar niet meer in gereageerd is.

En nog iets, zelfs een baby van 1 typt beter als jouw. :roll:

Ontopic, Zoals ik al eerder zei, KUTGW met alle drie de modellen die je hier gepost hebt :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...