SubaruFreak Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 wajoow die banshee extreme moet ik hebben die is zoooooo vet!!! Reageren
Mythbuster Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Dankje, alleen heb ik hem nooit afgemaakt door gebrek aan inspiratie en zin en doordat ik liever aan andere wagens werkte . Dit topic is trouwens al zo'n anderhalf jaar oud.... hint hint... Reageren
daveboy2000 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Al ben ik 2 jaar te laat, kan die alsjeblieft ge-reupload worden? Ik wil hem heel graag downloaden! Bewerkt: 2 april 2010 door daveboy2000 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Zeker, ik upload hem even opnieuw voor je! EDIT: Filefront wil niet meewerken. Kan even duren! Hij is onderweg Zie link in de hoofdpost Bewerkt: 4 april 2010 door Mythbuster Reageren
Rullez Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Zou je die Chevy Pick-up voor mij gelijk ook willen uploaden... Reageren
Mythbuster Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2010 (bewerkt) Uiteraard.. Ik zal hem hier bij zetten om het topic niet weer op te graven, maar ik zal hem ook daar toevoegen. check de link onderaan de hoofdpost voor de Chevrolet Bewerkt: 4 april 2010 door Mythbuster Reageren
Rullez Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Helemaal top, ik heb hem gelijk geïnstalleerd en het eerste wat mij opviel is dat de race look een klein beetje mislukt was doordat de wagen nogal hoog van de grond staat. Ook rijd hij nog niet helemaal 100%, maar dat is natuurlijk makkelijk te fixen door zelf een leuke handeling te maken. Toch is dit een leuke auto en ik hoop dat je hem nog is helemaal afmaakt/update. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2010 (bewerkt) Klopt, half.. Heb de auto van achter expres hoog van de weg gelegd zodat het lijkt als een omgebouwde dragster pickup. Wilde in eerste instantie de auto van achteren nog grotere banden geven, aangezien die oude dragsters dat ook hadden, helaas pasten die wielen niet in de wielkassen . Helaas kreeg ik de ophanging toen niet meer normaal en bleven de wielen van achteren ietsjes schuin staan Wilde hem van voren ook hoger leggen in eerste instantie, aangezien auto's die naar dragsters zijn omgebouwd uit die tijd vaak van voren erg hoog lagen, waarschijnlijk om het idee te geven dat de auto een wheelie maakte zonder dat dat zo was ofzo, of juist om te zorgen dat de voorkant niet beschadigde als hij van een wheelie weer op de grond terecht kwam... Denk trouwens niet dat ik hem nog ga updaten. Je kunt proberen in de vehicles.ide de wielen en ophanging anders te maken met de laatste cijfers. Als je het allerlaatste cijfer anders maakt(of juist zo laat staan, weet niet precies wat er nu staat) dan pas je met die 1 na laatste 2 cijfers alleen de collision grootte van de wielen aan en niet de zichtbare grootte van de wielen en als je hem laat staan(of juist veranderd) dan pas je er de zichtbare grootte+collision mee aan. Als je namelijk nu de zichtbare grootte van de achterwielen iets veranderd zouden de achterwielen recht moeten komen te staan. Dan kun je in de handling.cfg ook nog de hoogte van de auto veranderen en als je dan hoeveel hij voorover leunt ook nog veranderd, kun je hem precies goed zetten. Bewerkt: 4 april 2010 door Mythbuster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.