gta-pilot Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 ik ben opzoek naar een avata met mijn naam 'master gta' en het moet met gta temaken hebben het liefst een hydra van sa
King Room Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ik wil niet Moderator gedrag doen maar!! Kijk eerst in de regels en maak dan een topic aan die goed is, want deze klopt helemaal niet!! Kijk in de regels en maak het lijstje compleet!! KING ROOM
iwpwf Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) ik ben opzoek naar een avata met mijn naam 'master gta' en het moet met gta temaken hebben het liefst een hydra van saDan wordt die misvormd, want het moet precies de zelfde hoogte en breedte zijn, en anders wordt die te klein, ik kan wel een signature voor je maken. Bewerkt: 4 maart 2007 door iwpwf
gta-pilot Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) singature mag ook ,wel en voor de avata dan alleen de voorkand van de hydra kan dat? king mijn lijstje is compleet voor mij Bewerkt: 4 maart 2007 door master gta
iwpwf Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Hier is de signature. Al vind ik hem zelf niet helemaal geslaagt :$ Bewerkt: 4 maart 2007 door iwpwf
gta-pilot Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) waar is de singature edit:> ik zie hem al Bewerkt: 4 maart 2007 door master gta
BigM Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Eigenlijk worden hier ook de regels geschonden. Er staat niet wat voorn aanvraag het is en voor wie zoals kingroom al zij. Vervolgends krijg je er nog een voordat levi dit ziet. Je stopt de signature vol plezier in je sig en daar verbreek je meteen al de volgende regel Namelijk dat je er maar 1 Mag of 2 Maar dan moet het bij me elkaar maximaal onder de 100 KB liggen. Ik wil je hiermee vriendelijk benaderen om weg te halen. Veel zien dit als mod gedrag maar ik wil je problemen besparen man!
.Levi. Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 king mijn lijstje is compleet voor mij Pardon? Er zijn regels waar je je aan moet houden in dit sub forum, het is niet de bedoeling dat je ze overtreed en al helemaal niet terwijl iemand nog zegt dat je eerst de regels moet lezen wat overigens ook niet de bedoeling is. Zoiets kun je beter aan de crew over laten hoe graag je er ook iets van wilt zeggen. master gta ik wil voordat je iets gaat aanvragen dat eerst de regels leest over hoe je iets moet aanvragen en hoe je topictitel eruit moet zien. Ik zie zulk gedrag de volgende keer niet meer door de vingers.. Je handtekening is overigens ook te groot, alles wat zich in je handtekening bevindt mag niet hoger zijn dan 500x100pixels en 100Kbytes. Topic closed.
Recommended Posts