King Room Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Type: Template Stijl: Gangsta Grootte: Een grote van een template Afbeelding: Tekst: Los Hermanos Rand: Eigen Beslissing Kleuren: Rood met Zwart mag ook Render (optioneel): NVT Extra (optioneel): Graag wel mooi met mooie lettertype!! En dat de Buttons ook werken!! En als je klaar bent wil je dan even uitleggen hoe je het dan omzet in HTML dat ik er een site van kan maken! Bewerkt: 24 maart 2007 door RonaldVC
DaddyPimp Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 En dat de Buttons ook werken!!En als je klaar bent wil je dan even uitleggen hoe je het dan omzet in HTML dat ik er een site van kan maken! ''Even'' uitleggen hoe HTML werkt? Daar ben je wel effe mee bezig volgens mij..
King Room Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ik weet wel deels hoe HTML werkt maar hoe je een template hebt maar dan die buttons waar die zitten klikbaar maken dat kan ik niet maar voor de rest weet ik het wel!!
BigT Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Ik weet wel buttons te sclicen dat ze werken maar mij lukt het nooit als ik een template heb gemaakt in dat vakje te schrijfen. Sindsdien houd ik mij er niet meer mee bezig BTW : Photoshop maakt er zelf een html bestandje van Moetik er een tut over maken >? Bewerkt: 4 maart 2007 door BigT
deagle Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ik heb over het onderwerp 'slicen' reeds een tutorial geschreven, die kan je =>hier<= vinden. Indien je wilt weten hoe HTML in elkaar zit, kan je =>hier<= een kijkje nemen. Ik maak overigens je template wel . Verwacht hem ten vroegste deze avond - ten laatste morgenavond.
King Room Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Oke dankje Nicsan, maar deze TUT doet staat er niet!! Maar toch bedankt want Slicen is wat ik moest weten!! Wil iemand deze aanvraag nog doen!?
BigT Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ontopic: Dat is ook het makkelijkste bij een template maken xD. Offtopic: Mijn vriend heeft net een DJ site voor 60 eurotjez verkocht
BigT Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) Als je zegt welke buttons enzo. Maak een ruwe sketch SORRY VOOR DP IK HAD ER GEEN ERG IN Bewerkt: 6 maart 2007 door BigT
BigM Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Kingroom je moet echt lezen. Nicsan Heeft duidelijk gezecht dat hij de aanvraag voor je doet. Heb dus gedult en wees niet opdringerig. Succes nicsan
King Room Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Kingroom je moet echt lezen. Nicsan Heeft duidelijk gezecht dat hij de aanvraag voor je doet. Heb dus gedult en wees niet opdringerig. Succes nicsan Tjow, Doe rustig manG,, ik had niet goed gezien!
King Room Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Nee hij is het niet vergeten! Ik heb een Pb gekregen van dat iemand anders hem mocht doen!! Wil iemand anders deze aanvraag nog doen!?
BigT Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik wil het wel voor je doen maar ik moet nog oefenen voor templates. Ik ben meer sigs gewend. Maar dat slicen gaat top bij mij
King Room Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik wil het wel voor je doen maar ik moet nog oefenen voor templates.Ik ben meer sigs gewend. Maar dat slicen gaat top bij mij Oke Dankje, Veel Succes ermee!
Recommended Posts