Tomus Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ik snap niet hoe ik auto's in het spel zet mischien een domme vraag mya zou iemand mij dat wille uitleggen mvg tomus Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Je zou kunnen beginnen om er eerst een te downloaden op GTAGaming of op GTAGarage En daarna de bijgeleverde Readme lezen. Reageren
Tomus Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 en wat moet ik dan downloade Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Je zou kunnen beginnen om er eerst een te downloaden op GTAGaming of op GTAGarage En daarna de bijgeleverde Readme lezen. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Een Engelse readme vraagt namelijk vaak vragen op bij diegene die op het punt staat een auto te installeren. Vandaar dat ik je aanraadt een Nederlandse handleiding te lezen waarin stap voor stap aan de hand van screenshots wordt uitgelegd hoe je een auto installeert met de IMG Tool. Die kan je hier vinden. Een andere optie om voertuigen te installeren is de San Andreas Mod Installer, deze is verreweg het makkelijkst. Hier hoef je enkel de auto te selecteren en hij zal automatisch worden geïnstalleerd. Ik raad je daarom ook aan deze te gebruiken, ook kun je hiermee weer makkelijk auto's verwijderen. Hier vindt je nog een mooie handleiding. Reageren
ikt Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Je klikt op GTA San Andreas. Dan op Cars/Vehicles. Kies een merk uit die je wilt, en daarna het model. Klik op de naam daarna op download, of meteen op download. Ben je hiermee klaar (met het downloaden) dan pak je het uit. Download IMG Tool 2.0 Daarna extract je de vervangen moeten worden files naar een backup map. Nu vervang je de originele bestanden met de bijgeleverde bestanden. IMG Tool 2.0 EDIT: OMG, ik type sloom Bewerkt: 4 maart 2007 door ikt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 en wat moet ik dan downloade Een Mod die je leuk vind. Niet tegen je zin downloaden. Er staan trouwens ook een aantal leuke auto Mods op gtaforum ( gtagames ) bij de downloads. Hier is de link. De Sentinel-XS van DaBeast is erg leuk en mooi naar mijn mening. Reageren
Tomus Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 ik heb nu zo'n moter gedownload en dan heb ik da scherm en dan moet ik die instaleren die moter maar ik kan daar niet op klikken Iemand een idee hoe dit komt >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Wacht gewoon even rustig op je antwoord. <<< Reageren
Tomus Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Please make sure the IMG file exist iin your game directory. To avoid corrupting your game, the mod wil not be installed dit komt er te staan iemand weet wat ze bedoelen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Please make sure the IMG file exist iin your game directory. To avoid corrupting your game, the mod wil not be installed dit komt er te staan iemand weet wat ze bedoelen Je gebruik de San Andreas Mod Installer maak ik hieruit op? Letterlijk vertaald staat er ongeveer zoiets van; Wees er zeker van dat het IMG bestand bestaat in je spellocatie. Met andere woorden denk ik dat de mod niet geïnstalleerd kan worden omdat er iets mis is met je bestanden (die overschreden moeten worden). Overigens is het dan niet zo dat dit bij elke mod zo is, ik heb namelijk ook wel eens zo'n degelijke fout. Reageren
Tomus Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 ik krijg het bij allemaal hoor dus ik snap het niet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 ik krijg het bij allemaal hoor dus ik snap het niet Dan is er dus iets mis met de bestanden, en niet met een mod zelf. Je zou eventueel even GTA opnieuw kunnen installeren zodat je dan zeker bent dat je bestanden weer helemaal 'schoon' zijn. Daarnaast kun je het natuurlijk ook even proberen met de IMG Tool. Hoe je nu precies vertuigen installeert met de IMG Tool lees je hier, in een mooi uitgebreide handleiding inclusief plaatjes. Reageren
Tomus Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Dus ik moet IMG Tool 1.3 downloaden? En waar moet ik dat doen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 DUS IK MOET IMG TOOL 1.3 DOWNLOADE EN WAAR MOET IK DAT DOEN De IMG Tool versie 1.3 is al een verouderde versie. Beter is het om de nieuwe versie te downloaden, namelijk V2. De IMG Tool V2 kan je hier downloaden. Daarmee kan je gewoon de handleiding volgen. Reageren
Tomus Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 nou snap ik er helemaal geen -xxx- meer van kan je het nie op een makkelijke manier doen >>> Door Bling: Niet schelden, aub. En al helemaal niet met dodelijke ziektes.. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.