Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Missch een rare request maar zou iemand een pinpas voor mij willen ontwerpen??

de Grootte weet ik niet misschien dat je dat zelf even kan meten

Het liefst zou ik er eentje met Hitman (codename 47 ofzo) maar de naam mag er niet op en het liefst met een mooi glimmend wapen

Missch bedankt ^_^:cya:

Geplaatst:

Maakt niet uit zodra levi dit ziet word hij gek. Check even de regels van het forum. Je moet een duidelijk lijstje maken. Van die van jou klopt tien keer niks. Je ontvangt een berichtje van levi. Dan heb je tijd om het aan te passen (tenzij je hem voor bent) doe je dit niet: Word je topic > :slotje: <.

Maak ook even duidelijk idd wat voorn aanvraag het is anders word je alsnog niet geholpen.

Geplaatst: (bewerkt)

BigM je hebt harstikke gelijk maar waarom breng je het altijd zo arrogant over :?

Lustah is nieuw op dit forum, en maakt dus een "gebruikelijk beginners foutje". Zet hem dan niet achter het blok maar help hem gewoon ;)

Lustaa... Er plakken bepaalde regels vast aan het aanvragen van graphics. Deze regels vind je "hier".

Je kunt dit dus het beste alsnog editen in je eerste post hierboven.

Mvg,

Pennywise

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Lustah ik verander je topictitelbeschrijving naar Aanvraag - NON Team. Dit houd in dat iedereen op het forum deze aanvraag mag proberen dus niet dat een bepaalde groep (team) jouw aanvraag behandeld. Ik sluit dit topic wel, want ik zie graag een lijstje in je begin post. Dat lijstje kun je vinden in het Graphics Team Topic.

Stuur je ingevulde lijstje naar mij op via PB en ik zal het topic openen en jouw eerste post editten zodat de aanvraag door kan gaan.

PS:

Maakt niet uit zodra levi dit ziet word hij gek.

Dat valt nog wel mee.;) Ik zou het op prijs stellen als niet al te veel mensen andere leden de les gaan lezen hier is eigenlijk de crew voor en zo blijft het wat overzichtelijker.

Closed. (ik wacht op je ingevulde lijstje)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...