vadje Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Hallo,,, Voor dit topicje heb ik de zoekfunctie al gebruikt,,, maar ik kon het niet vinden : Ik heb mijn GTA San Andreas helemaal vol gemod, en zag een jaar ofso geleden hier op gtagames.nl dat er losse back-up bestanden ter download waren... Gister dacht ik, ik zal zeeens gaan downloaden Maar toen ging ik hier kijken, en er stonden geen losse bestanden meer. Ik heb al wel: San Andreas Patcher Program / downgrader geprobeerd, maar dat lukte niet. Heeft iemand misschien losse back-up bestanden??? ALvast bedankt, Vadje Reageren
Bassiej Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 We hebben geen backup downloads als ik me niet vergis, maar we hebben we een speciaal topic om GTA-bestanden aan te vragen. Dat topic kan je hier vinden. Als je echt een schone GTA wilt hebben kun je hem beter herinstalleren zodat je zeker weet dat het spel geen mankementen meer zal vertonen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.