Yonieter Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Hallo ik Heb een Vraagje ik heb gemerkt dat er een Vliegtuig inzit: de AT-400 maar ik snap niet hoe je erin komt Hieronder de AT-400 Reageren
MrKooKie Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Ja je kan er in vliegen, en je kunt hem vinden in de zuid-oostelijke hangar van het Las Venturas Airport nadat je de storie-missies heb uitgespeeld. Bewerkt: 4 maart 2007 door DirtyDutch Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ja je kan erin vliegen maar om erin te stappen kan zo niet je moet een hoog opstapje hebben of een grote auto en daarvoor een kleine zetten en dan erop springen dan kom je er ook in. hij is te vinden in las venturas airport in een grote loods en daar is we een opstapje Reageren
Yonieter Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ja bedankt Het is gelukt Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Ja je ken er in. Het vliegen is best wel chill. Maar het bis wel erg groot,en moeilijk om te landen. Het lijkt net alsof die heel langzaam gaat maar hij gaat blijkbaar wel hard. Net zo hart als een straaljager. >>> Door Bling: Het antwoord was al gegeven, wat jouw post dus niet echt een nuttige toevoeging geeft. Voortaan dus even eerst controleren voordat je post, aub. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.