profile Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 heb al alle stappen op wikigta gevolgd maar ik vind hem niet. Heeft iemand een tekening (ik zal laten weten als ik hem vind) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 heb al alle stappen op wikigta gevolgd maar ik vind hem niet.Heeft iemand een tekening Deze Red Balloon is heel makkelijk te vinden. Hij hangt onder een groot reclamebord van R*Lax. Kijk omhoog naar dat reclamebord, en je kan hem bijna niet missen. Maar wie weet verschaft mijn onderstaande screenshot wel wat meer informatie. Ik wens je in ieder geval veel succes toe met het opsporen van deze Red Balloon! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Bedankt heb hem gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.