Mr.Johnson Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Volgens mij heet de missie: Up, up and go. Je moet, de militaire basis in bij las venturas om daar een helicopter te jatten. Je moet wachten bij de port tot iemand weggaat en dan kan je naar binnen, maar omdat het een restricted area is wordt er gelijk geknald. En dan moet je zo'n warenhuis in en daar staan ook ong. 8 man met een ak47 of m4. Maarja heeft iemand tips ??? En ik heb armor, en een m4 dus daar ligt het niet aan... Reageren
mathijsie Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 gewoon snel zijn en bukken goed ronkijken waar van die mannetjes staan en gelijk kapot knallen en is zeker geen moeilijke missie maar suc6 ermee Reageren
De Gta Master Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Goed achter dingen verstoppen en dan knallen of gha met een rocket launcher en kanl als er veel zijn een raket op Reageren
Mr.Johnson Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Thanx guys zal het weer eens proberen... Reageren
Pete-R Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Is dat die missie waar je die jetpack moet stelen¿? Je moet gewoon wachten ze komen vanzelf die mannetjes! Reageren
X-TX Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) ah man die missie had ik net half uur geleden :lol: is wel moelijk maar ja ik kwam echt snel doorheen je moet zo groot heli jatten met zo'n magneet er aan maar dat is niet alles dat alle mensen daar met M4 lopen want als je een maal daar zo bent komen 2 apahies en gaan ook mee schieten dan moet je zo machine geweer paken nou ja paken daar naast gaan staan en moet je ze uit de lucht halen en later als je gaat vliegen kom je vast een zeker bij zo ding die raketten op je schiet zo afweer geshut of hoe die ook maar heet en ja die dingen zijn niet best, ff over jou vraag. je kan het beste goed auto pakken en als iemand naar buite rijd snel er in gaan er komen dan gelijk allemaal mannen achter je aan gaan achter een bosje staan en ga hun allemaal neer knallen duurt wel ff want ik gebruik geen cheats en ik moest dus al die wapens van hun pakken om nog wat menutie over te houden je moet dan ergens naar rechts gaan om die gebouwe heen en lopen gewoon langs de muur de hele tijd door en je komt dan bij 3 konteiners klim daar op en daar moet je dan weer schieten als je iedereen hebt gehad heb je heel lang normaal weg naar de heli als je enmaal bij zo'n trap bent als het goed is heb je daar iemand doodgeschoten kan je omhoog en daar staat hij natuurlijk zijn daar weer mensen die je dood willen hebben die moeten eerst eraan en dan komen de hunters dan moet je achter machine geweer gaan staat druk dan op driehoekje en knal die dingen uit die lucht als je dat hebt gehad kan je gewoon de heli pakken met zo'n magneet er aan je moet dan naar auto vliegen en die met dat magneet omhoog krijgen en dan vliegen naar jou vliegveld waar je de vliegles hebt gehad daar moet je hem neerzetten en je bent klaar er komt dat een man van wozie en als het goed is bent je dan klaar. hoop dat ik je goed heb geholpen en veel suc6 met het spel de naam ben ik vergeten het is denk ik up, up en away! maar ja boeie ik kijk niet na en als extra krijg je die helikopter op je vliegveld en kan je hem altijd pakken als je de missie hebt gewonnen Bewerkt: 26 november 2004 door neophyte13-2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.