aeromaxx Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Als ik een savegame download van de site. bijvoorbeeld de 100% save game. en deze plaats in de map Gta San Andreas User Files. en dan de game start. en laadt vanaf de geplaatste save game. dan geeft hij het level aan. dan laad ik deze en begint de game vanaf het Begin. Ook is de file in het gedowloade bestand 202.752 kb's als ik hem naar de map gta san andreas user files sleept geeft hij aan dat hij maar 198 kb's is.. weet iemand hoe dit op te lossen is? of waar het aan ligt? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Je moet hem wel over een andere sav-slot heenzetten, je kan hem er niet zomaar bijzetten. Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ik neem aan dat je deze savegame hebt gedownload, dit is een goede savegame en moet het als het goed is doen. Alleen is er 1 ding speciaal aan deze savegame en dat is de versie. Er zijn namelijk savegames voor versie 1 en versie 2 van het spel, wanneer je een V1 savegame download terwijl je V2 hebt zal de savegame het niet doen. Ik denk dus dat jij versie 2 van het spel hebt, en daarom doet de gedownloade savegame het niet. Gelukkig is dit makkelijk op te lossen, namelijk doormiddel van een patch, deze patch is hier te downloaden, de patch zorgt er voor dat je versie 1 savegames kunt spelen en dat je kunt modden. De installatie van de patch zal niet moeilijk zijn, en nadat je hem hebt geinstalleerd kun je als het goed is de 100% savegame kunnen spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.