Gunslinger Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Beste allemaal, Ik ben al meer dan een jaar trouw gebruiker van Firefox, en heb tot op heden geen grote problemen gehad. Nu echter al een tijdje wel, en het is enorm vervelend. Ik zal een paar voorbeelden laten zien: Zoals je ziet worden pagina's gewoonweg niet goed weergegeven. Wel volledig, maar niet op de juiste manier. Hier heb ik al vanaf Firefox 1.5 last van, en ik had gehoopt dat het in versie 2.0.0.2 wel opgelost zou zijn, maar dat is niet het geval. Het gekke is dat dit probleem niet is komen opdagen na een update, maar gewoon ploteseling. Verder is de weergave in Internet Explorer wel normaal, zijn bovenstaande sites voorheen wel goed weergegeven in Firefox en komt het probleem zeer regelmatig voor (zo'n 9 van de 10 keer). Enkele keren achter elkaar de pagina refreshen wilt het probleem wel oplossen, maar zodra ik op een link klik binnen de site begint het gedonder weer opnieuw... Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen? Bewerkt: 4 maart 2007 door Gunslinger Reageren
Argon Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Raar, volgens mij als ik het zo op het eerste gezicht zie zou je is moeten controleren of "Beeld > Tekengroote" op normaal staat en "Beeld > Paginastijl" op basis-stijl staat. Het zou me verwonderen als dat het probleem is als ik je bericht zo lees omdat je zegt dat het af en toe wel goed getoond wordt. Is het bij alle sites die je bezoekt of alleen die 2 en nog een paar anderen? :$ Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) Is het bij alle sites die je bezoekt of alleen die 2 en nog een paar anderen? :$ Bij bovenstaande twee sites heb ik er het meest last van, maar het komt zeker ook voor bij andere sites. Om een voorbeeld te noemen, ook onderstaande site geeft vaak problemen: Het is op zich geen ramp als ik het niet opgelost krijg. De nieuwe Internet Explorer schijnt een goede verbetering te zijn, maar juist de tabbladen in Firefox vind ik zo fijn. Liever natuurlijk Firefox, dus hulp is zeker welkom! Bewerkt: 8 maart 2007 door Gunslinger Reageren
xgaming Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 De nieuwe Internet Explorer schijnt een goede verbetering te zijn, maar juist de tabbladen in Firefox vind ik zo fijn. Liever natuurlijk Firefox, dus hulp is zeker welkom! Internet explorer 9 heeft ook tabbladen . Ik zelf gebruik ook firefox maar ik heb niet dezelfde problemen als jij. Heb ook nog nooit gehad dus jammer genoeg kan ik je niet helpen . Ik hoop dat je je probleem kunt oplossen. Succes! Reageren
ifc3 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 De nieuwe Internet Explorer schijnt een goede verbetering te zijn, maar juist de tabbladen in Firefox vind ik zo fijn. Liever natuurlijk Firefox, dus hulp is zeker welkom! Internet explorer 9 heeft ook tabbladen . Ik zelf gebruik ook firefox maar ik heb niet dezelfde problemen als jij. Heb ook nog nooit gehad dus jammer genoeg kan ik je niet helpen . Ik hoop dat je je probleem kunt oplossen. Succes! Internet Explorer 9 bestaat niet, ik denk dat je Opera 9 bedoeld? >>> Door Preddy: Of Internet Explorer 7 natuurlijk, maar dat terzijde. Waarschijnlijk een typfoutje geweest, dus laten we weer verder ontopic gaan <<< Reageren
-Roy- Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Je zou hier nog even kunnen kijken. Ook zou je even je privé-gegevens op kunnen ruimen (Ctrl+Shift+Del) en eventuele plugins/extensies even tijdelijk te verwijderen om te kijken of daar het probleem zit. Als het dan nog steeds niet opgelost is, moet je even FireFox opnieuw installeren. (niet updaten, kan verschil maken) Succes! Reageren
Jarno Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Sorry voor bump maar je kan ook overwegen de FireFox extensie IE Tab te installeren. Hiermee kan je een site die je in een tab ge-opend heb veranderen naar de Internet Explorer engine. Dus alsof je het via Internet Explorer bekijkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.