sevaboy Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 ik zit nu op VC dit topic komt dus te laat maar ik heb hem maar juist gekregen ik krijg geen zijmissies alleen van Mr.Black en ik heb juist de missie autoside gedaan maar ik krijg geen zijmissies van Love Fist maar wel van umberto is dat ook een zijmissie PS: ik zit in de missie van Colonel Cortez voor die tank te pikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Heb je al op WikiGTA gekeken? Je kunt nu verder gaan met Diaz - Supply & Demand. En je komt vanzelf uit bij love fist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 ik zit nu op VC dit topic komt dus te laat maar ik heb hem maar juist gekregenik krijg geen zijmissies alleen van Mr.Black en ik heb juist de missie autoside gedaan maar ik krijg geen zijmissies van Love Fist maar wel van umberto is dat ook een zijmissie PS: ik zit in de missie van Colonel Cortez voor die tank te pikken. De missies van Umberto Robina zijn zijmissies. Je moet voor de Zijmissies van Love Fist eerst de missies van Mitch Baker doen. Je krijgt dan een telefoontje van Kent Paul dat hij beveiliging nodig heeft voor de Rockband Love Fist. Op Wikigta vind je hier een handige missieoverzicht van Vice City. Je kunt in een oogopslag zien welke missie welke missie unlockt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Heb je al op WikiGTA gekeken?Je kunt nu verder gaan met Diaz - Supply & Demand. En je komt vanzelf uit bij love fist. Ik heb alle missies van Diaz al gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.