Jump to content

geluid slaat door...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de 2 laatste versies van GTA op PC : GTA VICE CITY en GTA SAN ANDREAS. Ze zijn alle 2 legaal aangekocht!!

Ik heb een erg vervelende probleem op deze twee spellen, nl. de radio wilt niet werken (het enige wat ik hoor is dat geruis wanneer ik van radiozender verander) en ik hoor geen geluid in de tussenfilmpjes* (zowel geen stemmen als andere geluiden), maar anders functioneert mijn geluid (auto, mensen op straat, politiesirene,...) prima.

Bij SAN ANDREAS werkt mijn MP3 player (User Track) niet en bij Vice City wel.

Dit probleem heb ik al in andere fora geplaatst, maar het enige antwoord dat ik terugkrijg is dat deze 2 spelletjes niet legaal zijn, terwijl ik eigenlijk bijna 100€ betaal heb voor de beide spelletjes :s.

Misschien zijn er mogelijkheden om de legaliteit van mijn GTA te bewijzen?

Als iemand ook hetzelfde probleem heeft, komt het omdat je een illegale versie hebt (wat bij mij dus niet het geval is)...

Ik heb de beide spellen herinstalleerd, maar zonder suc6...

dank je en ik hoop dit keer op een goede antwoord...

* Bij Vice City hoor ik de telefoon en autogesprekken wel en bij San Andreas is dat niet het geval...

Bewerkt: door m3o
Geplaatst:

Dat heb ik ook soms als ik een tijdje speel

Komt door je Pc. Misschien kan je kijken in je geluitinstellingen.

Ik Save dan gwn ff en dan ga ik weer verder spelen.

Of heb jjij het de hele tijd?

Geplaatst:
Dat heb ik ook soms als ik een tijdje speel

Komt door je Pc. Misschien kan je kijken in je geluitinstellingen.

Ik Save dan gwn ff en dan ga ik weer verder spelen.

Of heb jjij het de hele tijd?

ja de hele tijd. Ik heb geen radio en geen geluid bij tussenfilmpjes bij de 2 spelletjes...

Geplaatst:
Je zou het opnieuw kunnen instaleren ?

Anders weet ik het neit.

Ik hoop dat het lukt

kan je anders zeggen waar je radio-bestanden (SA) zitten (in welk map enzo)? Zo kan ik kijke of dat bestand erbij zit of niet...

Geplaatst:

Verwijder GTA_SA.SET in ''Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files\GTA_SA.SET'' Werkt dit niet? Herinstalleer de beide spellen. Werkt het nog niet? Ga naar:

Start -> uitvoeren -> dxdiag -> Tabblad Geluid -> geluidsversnelling op Basis. Werkt het ook al niet? Update je audiokaart drivers.

Geplaatst: (bewerkt)
Verwijder GTA_SA.SET in ''Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files\GTA_SA.SET'' Werkt dit niet? Herinstalleer de beide spellen. Werkt het nog niet? Ga naar:

Start -> uitvoeren -> dxdiag -> Tabblad Geluid -> geluidsversnelling op Basis. Werkt het ook al niet? Update je audiokaart drivers.

thx k'zal ff proberen... GTA_SA.SET, werkt niet en ik heb die spellen al 2 of 3x herinstalleerd. Misschien werken de 2 andere oplossingen :)

EDIT:

Bij 'DXDIAG' bij geluid zie ik dat ik een SOUNDMAX DIGITAL AUDIO geluidskaart heb. (Na het testen van Directsound krijg ik dit berichtje :

"De Geluidskaart ondersteunt hardwarebuffering niet. Geluiden worden alleen afgespeeld vanuit softwarebuffers."

Dat terwijl er bij 'OPMERKINGEN' staat dat de Directsound test goed is verlopen. Misschien heeft dit hiermee te maken?

Hoe vind ik de laatste updates van mijn geluidskaart??

Bewerkt: door m3o

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...