Jump to content

GUN

White Gold

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal! Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar niks over het geweldige spel GUN gevonden.. Gun is een spel dat zich in het wilde westen van de 19e eeuw afspeelt. Met de Apaches, corrupte burgemeesters en een hele hoop saloons. Je kan pokeren, goederen vervoeren en nog veel meer side-missies. Maar het belangrijkste is de verhaallijn van deze zenuwslopende freeroaming game.

Dit spel is eigenlijk een verhaallijn met veel side-line missies. Het leukste is vanaf je paard in een slow-motion mode apaches en andere mensen neerknald. Ook heb je van die Wanted posters waarbij je op zoek kan gaan naar de man die met z'n kop erop staat. Dood zijn ze natuurlijk meer waard dan levend.

gun.jpg

Het spel is er voor veel platformen. Zelf heb ik het net een paar uurtjes voor de GameCube, maar de graphics zijn geweldig, de gameplay ook en de prijs helemaal 10,-.

Een echte aanrader. De GTA in het wilde westen :D.

Voor een video revieuw: http://www.gammo.nl/images/streams/632.jpg

Geef hier je mening over de game die al een tijdje oud is :D.

Geplaatst:

GUN is op het eerste gezicht een erg leuk spel, dat ben ik helemaal met je eens. Na de eerste twee missies wordt je als het ware de wereld ingestuurd, waar er veel te doen valt. Het is anders dan de rest, met veel bloederige mogelijkheden. Dit maakt het erg leuk. De wanted posters en andere zijmissies doen is ook leuk, en in de eerste instantie zie je weinig minpunten aan deze game.

Maar er komt snel een eind aan die leuke en spannende verhaallijn. Zelfs de mensen die niet veel gamen hebben dit spel al snel uitgespeeld, en de echte gamers hebben hem al na een paar dagen achterin de kast liggen. Je ziet hem ook erg veel tweede hands, voor een spotprijsje van 10 euro. De game is wel degelijk wat meer waard, maar de korte gameplay verpest het eigenlijk wel een beetje.

De zijmissies kunnen dit probleem wel een beetje verhelpen, maar veel is het niet. Je bent er eigenlijk ook wel een beetje op uitgekeken als je de storyline achter de rug hebt. Maar aangezien jij GUN voor slechts 10 euro is huis gehaald hebt is dit zeker geen slechte keuze. Mijn tips zijn dat je rustig de storyline moet uitspelen, en ook de zijmissies moet doen om de duur van de game een beetje te rekken. Zijmissies zijn trouwens ook handig voor geld. Veel plezier met GUN!

Geplaatst:

Mij lijkt GUN ook een hele leuke game. Ik zit er nu ook over te denken om hem te kopen als hij er voor de PS2 is.?

Aangezien het een free roaming game is, kun je dan ook na alle missies rond toeren op je paard? Een een beetje je eigen gangetje gaan net als in GTA?

Geplaatst:
Mij lijkt GUN ook een hele leuke game. Ik zit er nu ook over te denken om hem te kopen als hij er voor de PS2 is.?

Aangezien het een free roaming game is, kun je dan ook na alle missies rond toeren op je paard? Een een beetje je eigen gangetje gaan net als in GTA?

Hij is er voor de PS2. Ook voor 10,-. Je kan na de missie's gewoon nog rondtoeren en je eigen gangetje gaan. Dynamiet in een menigte gooien ofzo :bonk:

Maar zoals M4X al zei. Ik ben net begonnen (3 uurtjes) en ik ben al op 21%. Maar voor de rest een topgame :D.

Geplaatst:

Hij is er voor de PS2. Ook voor 10,-. Je kan na de missie's gewoon nog rondtoeren en je eigen gangetje gaan. Dynamiet in een menigte gooien ofzo :bonk:

Maar zoals M4X al zei. Ik ben net begonnen (3 uurtjes) en ik ben al op 21%. Maar voor de rest een topgame :D.

Dat 'een beetje rond toeren' valt erg tegen. Je kan in tegenstelling tot GTA na de storyline echt amper wat doen. Je hebt nog wel zij-missies waarin je mensen moet opzoeken die op een wanted-poster staan. Maar als je echt alle missies hebt gedaan is het spel niets meer aan, geloof me. Dynamiet in een menigte gooien, en iedereen overhoop knallen gaat vervelen, veels te snel vervelen.

Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat je het spel niet moet kopen, het mag dan wel een korte storyline zijn maar het is wel een hele mooie. De missies die je moet doen variëren sterk van elkaar en dat vindt ik een groot pluspunt. Daarnaast is het een hele lekkere game om tussendoor eens te spelen. En bovendien, de game een tweede keer spelen is net zo leuk, vindt ik dan. :clown:

Als je echt een wild-west shooter wilt hebben neem dan Call of Juarez.

Geplaatst:

Dat 'een beetje rond toeren' valt erg tegen. Je kan in tegenstelling tot GTA na de storyline echt amper wat doen. Je hebt nog wel zij-missies waarin je mensen moet opzoeken die op een wanted-poster staan. Maar als je echt alle missies hebt gedaan is het spel niets meer aan, geloof me. Dynamiet in een menigte gooien, en iedereen overhoop knallen gaat vervelen, veels te snel vervelen.

Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat je het spel niet moet kopen, het mag dan wel een korte storyline zijn maar het is wel een hele mooie. De missies die je moet doen variëren sterk van elkaar en dat vindt ik een groot pluspunt. Daarnaast is het een hele lekkere game om tussendoor eens te spelen. En bovendien, de game een tweede keer spelen is net zo leuk, vindt ik dan. :clown:

Call of Juarez, bedoel je dan Call óf Juarez of is dat een naam? :$

Geplaatst:

Call of Juarez, bedoel je dan Call óf Juarez of is dat een naam? :$

Nee hoor, Call of Juarez is 1 game. Hier vind je een preview van deze game, en het schijnt een erg goed spel te zijn/worden. :)

Geplaatst:

Volgende week dinsdag ga ik naar de stad. Ikdenk dat ik hem voor 30,00 op de PS2 koop!

Wat vinden jullie?Zodra ik hem heb schriojf ik wel een revieuw

Gratz,

Boris H.

Geplaatst:
Volgende week dinsdag ga ik naar de stad. Ikdenk dat ik hem voor 30,00 op de PS2 koop!

Gratz,

Boris H.

Ben je een beetje mal geworden :clown: Als je goed kijkt vind je hem voor de PS2 al voor 10,- hopelijk lees je dit nog, want als je hem voor 30,- koopt wordt je flink ge.....!

Kan iemand mij eigenlijk helpen me tde laatste missie? Ik moet die Magruder vermoorden en hij staat nu op die reling en ik moet die grote pak dynamiet tegen hem gebruiken. Hoe do eik dit, want ik snap er helemaal niks van.

Geplaatst:
Kan iemand mij eigenlijk helpen me tde laatste missie? Ik moet die Magruder vermoorden en hij staat nu op die reling en ik moet die grote pak dynamiet tegen hem gebruiken. Hoe do eik dit, want ik snap er helemaal niks van.

Met alleen dynamiet gooien bereik je niets, ik hoop dat je daar inmiddels al achter was. Overigens bereik je met het schieten evenmin. Je moet dynamiet gooien, vliegensvlug naar de bullet-time functie switchen en het dynamiet kapot schieten. Hoe dichter het bij je tegenstander, in dit geval Magruder, komt, hoe doeltreffender het dynamiet is. Dit moet je meerdere keren herhalen, succes!

Geplaatst:

Gratz,

Boris H.

Ben je een beetje mal geworden :clown: Als je goed kijkt vind je hem voor de PS2 al voor 10,- hopelijk lees je dit nog, want als je hem voor 30,- koopt wordt je flink ge.....!

Voor de XBOX en PC is hij rond de 12 euro maar voor de PS2 nergens. Maar ik ga hem toch niet kopen. Ik denk dat ik voor Just cause ga.

Gratz,

Boris H.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Gun !

Ja dat is wel een leuk spel.

Alleen het is wel heel kort , de missies en zijmissies heb je zo uitgespeeld !

8/10 !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...