Aeroplane Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Hey, Ik was een topic aan het doorlezen en ik drukte op " Refresh " om de pagina terug te herladen. Maar ineens werd mijn scherm iets groter als normaal. Nu is het Forumlettertype veranderd in het Forumlettertype Weet er iemand hoe ik het terug doe ? Alvast bedankt Aeroplane Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Dat probleem heb ik zovaak gehad Ga naar beeld> tekengrootte> Normaal of groot Waarschijnlijk heb je gewoon op iets verkeerds gedrukt , niks aan de hand dus @ Hieronder: Ik was lekker eerder , volgende keer beter >>> Door Preddy: Dit was geen edit waard geweest, laat het volgende keer maar...<<< Reageren
Ewoud Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Welke browser? Bij internet explorer moet je naar Beeld -> Tekengrootte -> Normaal Van firefox mogen de vuurvosjes het zeggen. Reageren
Aeroplane Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Ik gebruik FireFox Edit : Ok , Het is gelukt , bedankt Bewerkt: 4 maart 2007 door Aeroplane Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.