Jump to content

gang territories

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey :cya:

Ik heb hier op het forum gelezen over de territory glitch. Ik hen het ook geprobeert, maar het lukt niet. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt en daarin de informatie al geprobeert, maar het lukt gewoon niet. Daarom heb ik wat vragen:

1. Wanneer kan je de glitch doen? ( ik heb hier de savegame v1 end of the line gedownload. Dus ik heb de storyline af maar nog wel territory in Los Santos. Kan het op deze savegame?)

2. Welke kant moet je nou opvliegen en hoe lang?

3 Maakt het uit hoe hoog je vliegt?

4. Blijven de territories in Los Santos gewoon zitten, of gaan die weg?

5. waaraan kan je zien tijdens het vliegen of er gang territory bijkomt? (veranderd er dan iets op de map, of kom je daar pas achter als je dood ben gegaan (klaar met vliegen)?

Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar het lukt gewoon niet :cry:.

groeten Spoeky. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

1) Volgens mij maakt dat niets uit. Je hebt natuurlijk wel gebieden nodig om deze glitch uit te voeren, met de huidige savegame van jou moet het wel willen.

2) De kant maakt niet uit. Je kan elke windrichting opvliegen, dus; Noorden, oosten, zuiden of westen. Er heerst een onduidelijk over hoelang je nu precies moet vliegen, de één zegt een half uur, de ander zegt 5 uur. Het is dus voor jezelf een beetje kijken wanneer het werkt. Het werkt als de save-houses rood worden, ook als je ze al gekocht hebt.

3) Ik denk het niet, vlieg gewoon op een normale hoogte.

4) Eerlijk gezegd weet ik dit ook niet. Ik ben geneigd te zeggen van niet aangezien alles gaat verschuiven.

5) Het werkt als de save-houses rood worden, ook als je ze al gekocht hebt.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
1) Volgens mij maakt dat niets uit. Je hebt natuurlijk wel gebieden nodig om deze glitch uit te voeren, met de huidige savegame van jou moet het wel willen.

2) De kant maakt niet uit. Je kan elke windrichting opvliegen, dus; Noorden, oosten, zuiden of westen. Er heerst een onduidelijk over hoelang je nu precies moet vliegen, de één zegt een half uur, de ander zegt 5 uur. Het is dus voor jezelf een beetje kijken wanneer het werkt. Het werkt als de save-houses rood worden, ook als je ze al gekocht hebt.

3) Ik denk het niet, vlieg gewoon op een normale hoogte.

4) Eerlijk gezegd weet ik dit ook niet. Ik ben geneigd te zeggen van niet aangezien alles gaat verschuiven.

5) Het werkt als de save-houses rood worden, ook als je ze al gekocht hebt.

Bedankt!! Mare bij 5, zie je de savehouses rood worden tijdens het vliegen,of als je er mee ophoud en je staat weer bij het ziekenhuis?

Geplaatst:
Bedankt!! Mare bij 5, zie je de savehouses rood worden tijdens het vliegen,of als je er mee ophoud en je staat weer bij het ziekenhuis?

Je ziet het al wanneer je in het vliegtuig zit, zodra je de ingame map tevoorschijn haalt. Naast die savehouses komen ook de scholen tevoorschijn. Ik heb even een screentje gemaakt van een map met een savedgame waar de glitch is gebeurd:

post-48858-1173049018.jpg

Scholen zijn al gehaald en storyline uitgespeeld. Dan kan je even vergelijken met die van jou.

Geplaatst:

heey bij mij is er territorium in dat eilandje Als je bij de Gant Bridge komt (heb niets gedaan)

en mijn terrotorium is ook helemaal in het noorden (vlakbij de pimpclub ) .

Ik heb niets gedaan. Raaar he ! :bonk:

Geplaatst:

Bedankt allemaal voor jullie reactie!!

@ Gunit-gangster. Deze glitch kan ook al optreden als je de missie saint mark's bisto doet. Dan moet je ook al ver vliegen van San Andreas af. Bij sommige treed dan al de glitch op. Maar dat was bij mij niet het geval. Dus dan heb jij geluk gehad :D. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...