Jump to content

Opneemprogamma's


mussepower

Recommended Posts

Ja oke ik zal het uitleggen.

heel makkelijk.

Als ik wil beginnen met filmen loopt gewoon vice city vast, en krijg ik een fout melding.

Bewerkt: door mussepower
Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel een alternatief, het is net zoiets als Fraps. Het heet 'Game Cam', logischerwijs kun je er mee opnemen tijdens het gamen :clown:. Ik heb zelf geen eravring met het programma, maar ik heb wel van veel mensen gehood dat het goed werkt, dus probeer het zou ik zeggen :)!

Edit Misschien moet je de 'framerate' bij Fraps wat lager zetten. Het kan zijn dat het helpt als je computer niet snel genoeg is.

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

En, welke foutmelding is dat?:$ Probeer zo bondig mogelijk uit te leggen wat het probleem is, anders kan ik zo'n kleine vraagjes blijven stellen en begint het erg veel te lijken op spam. ^^

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

Dat week ik zo niet meer. (volgens mij de zelfde fout dat als je ook wel eens hebt als je ook mod niet goed heb ge installeert)

De computer staat boven op mijn kamer.

En ik heb Game cam al geprobeert maar hij wil niet instaleren volgens mij moet hij dan iets downloaden van internet. Maar ik heb geen internet op mijn eigen pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel een alternatief, het is net zoiets als Fraps. Het heet 'Game Cam', logischerwijs kun je er mee opnemen tijdens het gamen :clown:. Ik heb zelf geen eravring met het programma, maar ik heb wel van veel mensen gehood dat het goed werkt, dus probeer het zou ik zeggen :)!

Edit Misschien moet je de 'framerate' bij Fraps wat lager zetten. Het kan zijn dat het helpt als je computer niet snel genoeg is.

Even een vraagje, is Game Cam gratis?

Mvg, GTA Monster

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel een alternatief, het is net zoiets als Fraps. Het heet 'Game Cam', logischerwijs kun je er mee opnemen tijdens het gamen :clown:. Ik heb zelf geen eravring met het programma, maar ik heb wel van veel mensen gehood dat het goed werkt, dus probeer het zou ik zeggen :)!

Edit Misschien moet je de 'framerate' bij Fraps wat lager zetten. Het kan zijn dat het helpt als je computer niet snel genoeg is.

Even een vraagje, is Game Cam gratis?

Mvg, GTA Monster

De "slechtere'" versie wel, net als bij Fraps.
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er niet meer?

Ik kan wel met google proberen te zoeken maar wat moet ik dan intypen?

Er zijn er ongetwijfeld nog wel meer maar Game Cam en Fraps zijn de meest bekende. Ik ben nog even voor je op google gaan zoeken met wat zoektermen als: 'Capture movie game'. Ik heb nog wat gevonden. FastCap het is een Shareware programma. Het is niet zo'n mooi programma. Je hebt ook een watermerkt in beeld en je kan niet langer dan 30 seconden opnemen. Voordeel tegenover Fraps en Gamecam zijn dat je er ook gewoon je desktop mee kan opnemen, maar meestal resulteerd dit tot een lage framerate bij games net zoals je bij camtasia studio hebt.

Ik ben ook nog op de website van ZD Soft terecht gekomen. Zij hebben een aantal pakketten. Screen recorder wat puur om het scherm gaat. Video recorder wat puur om het opnemen van je video's gaat Movie screensaver, waarmee je je favoriete film als screensaver kunt gebruiken en Game Recorder waarmee je kunt filmen tijdens pc games. Deze werkt op zich goed, maar een limiet van 30 seconden en een klein watermerk in de linker bovenhoek.

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er niet meer?

Ik kan wel met google proberen te zoeken maar wat moet ik dan intypen?

Er zijn er ongetwijfeld nog wel meer maar Game Cam en Fraps zijn de meest bekende. Ik ben nog even voor je op google gaan zoeken met wat zoektermen als: 'Capture movie game'. Ik heb nog wat gevonden. FastCap het is een Shareware programma. Het is niet zo'n mooi programma. Je hebt ook een watermerkt in beeld en je kan niet langer dan 30 seconden opnemen. Voordeel tegenover Fraps en Gamecam zijn dat je er ook gewoon je desktop mee kan opnemen, maar meestal resulteerd dit tot een lage framerate bij games net zoals je bij camtasia studio hebt.

Ik ben ook nog op de website van ZD Soft terecht gekomen. Zij hebben een aantal pakketten. Screen recorder wat puur om het scherm gaat. Video recorder wat puur om het opnemen van je video's gaat Movie screensaver, waarmee je je favoriete film als screensaver kunt gebruiken en Game Recorder waarmee je kunt filmen tijdens pc games. Deze werkt op zich goed, maar een limiet van 30 seconden en een klein watermerk in de linker bovenhoek.

Oke hartelijk bedank ik zal ze ff proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...