DaddyPimp Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Effe een nieuw schoon topic zonder Poll, in het andere topic sloeg de poll nergens op omdat het rappers of producers waren, en Kelis zat er ook nog bij? Maar wat vinden jullie de besten en waarom? Ik vind Fatman Scoop, die gebruikt veel oudere muziek om een hiphop remix van te maken, bijv. nummers van Bob Marley, klinkt echt fucking dope.. Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Persoonlijk vind ik DJ Skee erg goed. Lekkere beats. Reageren
LBG Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ik verdiep me er niet echt in maar ik vond de mixtape van Nu Jerzey Devil heel goed. Reageren
King Room Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 DJ Drama & DJ Break zijn ook wel goed!! Ik heb niet echt een Beste HipHop DJ, het verschilt mij meer!! Fatman Scoop doet het ook lekker.. Ik sta een beetje neutraal Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Laatst Mos Def gezien bij Chapell Show. Die had wel een lekkere beat. Edit: @ hieronder bedankt voor de verbetering. Zo goed ben ik niet met namen Bewerkt: 4 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
LBG Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Mos Def heet die. DJ Screw vind ik ook goed maar die is dood. Reageren
King Room Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 DJ Qlue ofzoiets is ook wel goed!! Reageren
Yohan Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 DJ Qlue ofzoiets is ook wel goed!! Ik denk dat je DJ Clue bedoeld.. Ik vind DJ Skee, Green Lantern, Scott Storch (als dat er al 1 is) wel goed.. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Hmm. Ik vind Dj Alchemist, Dj Whoo Kid en Dj Quick wel goed Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Hmm. Ik vind Dj Alchemist, Dj Whoo Kid en Dj Quick wel goed Sorry Voor Dubbelpost PC Liep Vast Bewerkt: 4 maart 2007 door Da Phoenix Reageren
Lua Lua 32 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 New Jerzey Devil Skee Clue The Alchemist Reageren
Slimm Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 DJ Green Latern 'The Evil Genius' Al zijn Invasion mixtapes zijn goed, ik vind het altijd vet als hij allemaal stukjes achter elkaar plakt om teksten te maken, ook heb ik hem al eens live gezien. Whoo Kid en Nu Jerzey Devil zijn ook óke. Reageren
Juju Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) New Jerzey DevilSkee Clue The Alchemist Precies. Met DJ Premier op nummer 1. Geen Hiphop DJ, maar toch hendig goed: DJ Timecode, Aquasky, Omni Trio (niet alle) en natuurlijk Goldie. Allemaal Drum 'n Bass Dj's. Bewerkt: 11 maart 2007 door Juju Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.